Gå til innhold

Jeg kommer så fort

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er kvinne og har et stort problem med at jeg kommer altfor fort. Om jeg forsøker å vente mister jeg i stedet hele orgasmen og får den ikke tilbake.

For min mann er det selvfølgelig kjekt at vi kan ta en kjapp en hver gang, i allefall når vi legger oss sent og skal tidlig opp. Men jeg savner å ha sex mer enn 2 minutter. Jeg ønsker meg lange seanser med forskjellige stillinger og kos, men det er nytteløst for oss. Om jeg først har kommet kan jeg bare glemme å få opp lysten igjen også fordi kroppen min blir så følsom at kjærtegn bare er ubehagelig.

Er det noen som vet hva man kan gjøre for å holde ut lenger uten å miste piffen? Jeg har aldri hørt om kvinner med samme problem...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyt det! Jeg har det på samme måten, og det fører til at jeg får massevis av orgasmer når jeg har sex. Når du har kommet, så fokuser på ham til du er klar til å komme igjen...

Skrevet
Nyt det! Jeg har det på samme måten, og det fører til at jeg får massevis av orgasmer når jeg har sex. Når du har kommet, så fokuser på ham til du er klar til å komme igjen...

Jeg har forsøkt det, men jeg klarer bare ikke fortsette sexen etterpå fordi det er så ubehagelig de første minuttene. Jeg er veldig dårlig på å gjøre ting for han fordi jeg misliker å suge, og vi har hatt veldig dårlig kommunikasjon hele veien så jeg vet rett og slett ikke hvordan han liker ting best. Dessuten kommer han gjerne like etter meg fordi han heller ikke holder så lenge. (vi har ikke så ofte sex, noe jeg også synes er litt dumt, 1 gang i uken omtrent). Og det virker nesten ikke som om han bryr seg om å ha sex lenge. Jeg vet det høres veldig lett ut å bare begynne å prate om ting, men vi har vært sammen i snart 7 år og da er det vanskelig å snu på ting. Han er veldig sjenert når det gjelder sex, jeg er hans eneste sexpartner så han har lite erfaring med andre løsninger. Jeg prøvde å introdusere litt andre stillinger en periode, men det gled bare tilbake til det samme gamle. Sexen er forsåvidt bra den, men litt kjedelig og rutinepreget. Og siden vi begge kommer hver gang har jeg på en måte bare akseptert at det er sånn. Vi er flinke til å kose og klemme i hverdagen så jeg savner ikke det. Det er bare de lange sekvensene som hadde vært fine en gang i mellom.

Men hvordan begynner man å prate om sex når begge er sjenerte på det området og aldri har gjort det før? :vetikke:

Skrevet

Det største "problemet" er vel når han koser med meg litt for ivrig og lenge og jeg kommer lenge før han er klar til å begynne akten. Da gir vi bare opp...

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
Jeg er kvinne og har et stort problem med at jeg kommer altfor fort. Om jeg forsøker å vente mister jeg i stedet hele orgasmen og får den ikke tilbake.

For min mann er det selvfølgelig kjekt at vi kan ta en kjapp en hver gang, i allefall når vi legger oss sent og skal tidlig opp. Men jeg savner å ha sex mer enn 2 minutter. Jeg ønsker meg lange seanser med forskjellige stillinger og kos, men det er nytteløst for oss. Om jeg først har kommet kan jeg bare glemme å få opp lysten igjen også fordi kroppen min blir så følsom at kjærtegn bare er ubehagelig.

Er det noen som vet hva man kan gjøre for å holde ut lenger uten å miste piffen? Jeg har aldri hørt om kvinner med samme problem...

Kunne vært kona mi du :ler:

Jeg må være veldig forsiktig , spesielt ved oralsex, hvis ikke kommer hun og da går det ikke an å stoppe.

Etterhvert lært meg til hvor lenge jeg kan "tirre" henne før vi må ta en pause.

Det driver henne til vannvidd men alternativet er 2-3 minutter med "kos" og så er det slutt.

Hyppige pauser kanskje er noe for deg.

Eller kanskje du kan gi deg selv en orgasme på badet evt. først. Da holder du lenger etterpå. Det er ihvertfall et klassisk guttetriks.

Skrevet

Jeg har forsøkt å fortelle han at han ikke må være så ivrig for da går det for meg, men det husker han i bestefall bare en gang... Jeg har forsøkt å snakke med han, men det går liksom ikke inn?

Å gi meg selv en klitorisorgasme har jeg nesten aldri klart, og jeg må innrømme at jeg aldri onanerer fordi jeg ikke synes noe om det :sjenert: Dessuten er det sjelden jeg vet at vi skal ha sex før det skjer.

Skrevet

Hm... da er det jo litt mer enn akkurat det å komme fort, dere sliter med. I bunn og grunn er det kommunikasjonen, er det ikke?

Når du beskriver situasjonen videre, har jeg litt vanskeligere for å råde deg. For meg er den første orgasmen den som åpner for flere, ikke motsatt. Dessuten tror jeg det er viktig å være leken i sexen, slik at man ikke blir for opphengt i stillinger og hvordan, om du forstår.

Hvordan snakker man om sex? Ved å gjøre det... Men har man kommet inn i rutiner hvor det er vanskelig forstår jeg veldig. SPesielt hvis du er hans første partner kan han vel muligens ta det som kritikk? Eller du er redd for det.

Som mannegjesten over sier så er det kanskje pauser som er tingen? Pauser hvor dere stryker og leker med hverandre, uten å fokusere på kjønnsorganene?

Skrevet

Det er nok kommunikasjonen som svikter mest, for jeg har ofte forsøkt å si ifra små enkle ting, men han glemmer det eller registrerer det ikke. Vi kommuniserer veldig bra ellers så det er så rart det ikke går inn når det kommer til sex?

Og du har nok rett i at jeg er redd for å såre han, for jeg vil ikke at han skal føle det som kritikk...

Skrevet
Og du har nok rett i at jeg er redd for å såre han, for jeg vil ikke at han skal føle det som kritikk...

Jeg har blitt dyttet bort flere ganger fordi hun ikke vil komme med en gang :nei:

tror de færreste menn vil ta seg nær av at kona sier at vi må ta det litt rolig ellers så kommer hun med en gang. Fordi hun vil ha sex lenge....

Heller mer mot smiger det da :)

Skrevet

Akkuart sånn er det hjemme hos oss... :Hehe:

Gjest medium fast i fisken
Skrevet

Dere trenger kommunikasjon. Og deretter tror jeg resten vil løse seg å bli kjempeflott.

Man er nybegynnner i snakking om sex hvis man e nybegynner i å ha sexpartnere.

Her kan du hjelpe han å føle seg mer komfortabel. Le litt, vær ironisk og uhøytidelig. Det skal være gøy og laidback å snakke om sånt, ellers blir en jo helt forknytt!

Selv om jeg ikke likte å suge i begynnelsen(les:haaaatet det og følte det var nedverdigende og ekkelt), så elsker jeg det nå.

Ikke sett dere fast i mønstre som at "jeg klarer ikke suge", praten "går ikke inn hos ham". Man kommer ingen vei med de instillingene!

Finnes masse bøker om dette, søk på nettet, tracy cox for eksempel, med snev av humor som jeg igjen føler er så viktig i kommunikasjonen.

Samtidig som du bestiller bok, fiinner du kanskje et sex-brettspill? Det tar vekk mye av alvoret og du slipper å føle at det er du som kritiserer ham.

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen!

Vi har et sexspill men det var han ikke interessert i å spille.

Jeg forstår jo at vi må begynne å kommunisere, og jeg ha mange ganger forsøkt med fleiping, prate om det når vi ser lignende situasjoner på film/tv osv. Jeg har også svart på sånne teite sexquiz og latt han se på svarene, men det går virkelig ikke inn :forvirret: Det er vel kanskje derfor jeg kvier meg for å prate mer om det?

Han har ALDRI sagt noe om hvordan jeg gjør ting, bare fortalt en gang at "det du gjorde med munnen din i går var bra" (en gang jeg hadde sugd han).

:sukk:

Skrevet

Jeg har samme problem og det ble ikke tatt nødig opp da jeg prøvde å fortelle min partner at jeg nesten følte meg voldtatt når han aldri ble ferdig, og jeg var ferdig forlengst....

Skrevet
Jeg har samme problem og det ble ikke tatt nødig opp da jeg prøvde å fortelle min partner at jeg nesten følte meg voldtatt når han aldri ble ferdig, og jeg var ferdig forlengst....

Og da var det meg han ikke var ferdig med....bare for å si det. Han var nok vant med andre damer enn meg.

Skrevet

Jeg og er sånn. :sjenert: Men jeg kan fortsette etterpå, dersom han lar "knappen" fred. For jeg blir overfølsom. Men, du bør øve deg litt på egen hånd tror jeg. I og med dusjen. For eksempel. Og så må du finne en måte å kommunisere med ham på.

Skrevet

Lurte på en ting.. :sjenert: Kommer dere vaginalt da? Altså uten innblanding av klitoris?

Skrevet

Jeg har det litt sånn med klitorisorgasme, da er jeg så følsom der at han bør holde hendene borte en stund. Men resten av kroppen, inkludert resten av musa, kan han gjerne styre på med så mye han vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...