Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som følger med?

Jeg tror de 2 første episodene i sesong 5 ble sendt i natt. Da skal jeg i såfall se de i morgen kveld. Jeg har nettopp sett sesongavslutningen på sesong 4 på nytt - herregud så spennende!!!!!! Har ventet i 8 mnd. nå på en ny episode.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg følger med og skal se de to første episodene i kveld!

Skrevet

Nå har jeg sett episodene... ahhhhh, spennende!

Skrevet

Og hvem er den dama på slutten?!

Skrevet

hvor mange episoder var det i sesong 4? vil og se siste episode av den sesongen før eg begynner på denne :popcorn:

Skrevet

Tror det var totalt 14 episoder. De 2 siste ble sendt som en dobbel episode.

Skrevet

Ja hvem var dama på slutten????

Synes de 2 første episodene var veldig spennende. Dette lover bra!

Skrevet
Ja hvem var dama på slutten????

Synes de 2 første episodene var veldig spennende. Dette lover bra!

Det var jo hun som prata med Locke når han skulle kjøpe ring til Helen!

Skrevet

Ja det var det ja!!!!

• 3 uker senere...
Skrevet

*Opp*

Da fikk vi svar på at Jin lever. Enn at han møtte Danielle da hun kom til øya???

Ellers var episode 4 veldig bra.

Er det sånn at Miles er sønnen til han som er på alle "Orientation- filmene"? Han begynte jo å blø neseblod, og da tyder det vel at han er født på øya....

Skrevet
Det var jo hun som prata med Locke når han skulle kjøpe ring til Helen!

Takk! Har luurt og luurt på kor eg hadde ho frå før av i serien!

Eg har no sett dei fem første episodane som er å finne, og syns fortsatt det er kjempespennande! Maks forvirrande med denne tidsreisinga heile tida, du føler du endelig får svar på nåke, og så...VIPS, nytt flash:p

Men altså, det at folk begynte å blø naseblod osv, ka hadde det med å gjer? At folk hadde vore der før, og så kom igjen? Eller hadde det nåke med kor lenge en hadde vore på øya å gjer..? Sawyer og Juliette begynner jo å blø naseblod etterkvert og.. Skjønte ikkje heilt det der, vanskelig å følge med uten norsk tekst av og til :fnise:

Skrevet

Det var ikke dama som Locke kom i snakk med når han skulle kjøpe ring til Helen ?

Det var dama som DESMOND snakket med når han skulle kjøpe ring til Penny, som sa at han ikke kom til å fri, og at han kom til å såre henne istedet.

Like etter det så tok de det bildet i havna som kosta 5 pennies, men Desmond gjorde det da slutt.

Skrevet

Hun er jo også mor til Faraday, og skal hjelpe dem med å komme tilbake til øya siden hun tydeligvis driver med time travel og slikt også. Eller noe, hehe. Jeg har en følelse for hvordan de kommer seg dit, og "når", men skal ikke ødelegge noe med mulige spoilere!

Skrevet
Hun er jo også mor til Faraday, og skal hjelpe dem med å komme tilbake til øya siden hun tydeligvis driver med time travel og slikt også. Eller noe, hehe. Jeg har en følelse for hvordan de kommer seg dit, og "når", men skal ikke ødelegge noe med mulige spoilere!

Selvfølgelig må du spolie :hoppe:

Skrevet

Tror jeg må finne fram noen av de gamle episodene (spes. den der Desmond kjøper ringen til Penny), det er mye man glemmer når det er så lange pauser mellom hver sesong.

Det er jo bare å "spoile" i vei da Gossip girl, det er jo ikke forbudt å komme med teorier;)

• 1 måned senere...
Skrevet

Wæææ, den kid'en som spilte Ben var faen meg creepy!!!

Skrevet

Knallbra episoder for tiden! Lurer på hvorfor Sun ikke kom tilbake på øyen i samme tid som resten av Oceanic 6?

Skrevet

Mulig hun landet på en annen plass.

Dette er en knall bra tv serie, som jeg bare må ha med meg. Dette er det et av to programmer som jeg følger med.

-Det andre er luksusfellen.:)

Skrevet

anbefaler denne siden :)

Grunnen til sun ikke er i samme tid er det mange teorier om, en er at øya vet hun er på Widmore sin side og at øya ikke ønsker henne tilbake i den tiden.

Noen sier også at hun ikke kan dra tilbake pga det alt er en sun i den tids epokes jf Ben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...