alfaalfa Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 hei! jeg sitter og lurer på om noen har noen idè om når jeg senest må sende inn papirene hit og dit. da mener jeg ekteskapsprøving og forlovererklæringene. skal det sendes med noe? fødselsattester osv? vi gifter oss i juni.... tusen takk for svar!
Pastor Knut Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 (endret) hei! jeg sitter og lurer på om noen har noen idè om når jeg senest må sende inn papirene hit og dit. da mener jeg ekteskapsprøving og forlovererklæringene. skal det sendes med noe? fødselsattester osv? vi gifter oss i juni.... tusen takk for svar! Prøvingsattesten er gyldig i fire måneder, så tidligst fire måneder før du skal gifte deg kan du sende inn papirene for å søke om attesten. Mitt råd er alltid at man ordner med disse tingene så snart som mulig. Så lenge du er norsk statsborger behøver du ikke vedlegge noe. Her kan du laste ned papirene det er snakk om, og du finner også litt utfyllende informasjon. Endret 22. januar 2009 av Pastor Knut
alfaalfa Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2009 Prøvingsattesten er gyldig i fire måneder, så tidligst fire måneder før du skal gifte deg kan du sende inn papirene for å søke om attesten. Mitt råd er alltid at man ordner med disse tingene så snart som mulig. Så lenge du er norsk statsborger behøver du ikke vedlegge noe. Her kan du laste ned papirene det er snakk om, og du finner også litt utfyllende informasjon. tusen takk for raskt svar!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå