Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Langsyne
Skrevet

"Sengen er ypperlig til one-nights såvel som til faste forhold. Man sover også godt i den" :fnise:

Skrevet
"Sengen er ypperlig til one-nights såvel som til faste forhold. Man sover også godt i den" :fnise:

Senga er godt brukt med andre ord :ler:

Skrevet (endret)

Han er liberalist og har sikkert hatt masse ONS!!

Den så jo litt liten ut...sengen altså.

Beskrivelse

Lekkert soveromsmøblement i kirsebærtre selges.

Består av dobbeltseng (180*200, 2 madrasser à 90*180), 2 pene nattord (B43, D40, H60) og kommode (B105, D48, H90).

Pent bruk og uten skader.

Sengen er ypperlig til one-nights såvel som til faste forhold. Man sover også godt i den.

Referanse 16131127

Pris

Pris 2.000

Deler av innlegget er slettet. Se reglene.

Strix -mod-

Endret av Strix
Skrevet

"Kirsebærtre", du liksom! Kvistefuru med rødaktig lakk, tenker jeg vi sier... :fnise:

Gjest Langsyne
Skrevet (endret)
"Kirsebærtre", du liksom! Kvistefuru med rødaktig lakk, tenker jeg vi sier... :fnise:

Kirsebærtre, haha!

Endret av Langsyne
Gjest Eurodice
Skrevet

Kirsebærtre blir faktisk brukt i møbelproduksjon. Jeg skjønner ikke hva det er å le av.

Gjest antigartner
Skrevet
Kirsebærtre blir faktisk brukt i møbelproduksjon. Jeg skjønner ikke hva det er å le av.

Det vi ler av, i tillegg til ONS-teksten, er at dette på ingen måte er kirsebærtre. En trenger ikke mye trening for å se forskjell på lakkert furu og kirsebærtre.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)
Det vi ler av, i tillegg til ONS-teksten, er at dette på ingen måte er kirsebærtre. En trenger ikke mye trening for å se forskjell på lakkert furu og kirsebærtre.

Endret innlegg nå.

Endret av Belladonna
Gjest Kråkaa
Skrevet

Lurer på om noen har lest annonsen og tenkt "Hmmm,den der var det noe kjent med.."

Gjest Eurodice
Skrevet
Hva?

Jeg begynte å skrive noe, men ombestemte meg. For ordens skyld, jeg har aldri vært i den omtalte sengen, haha!

Skrevet
Lurer på om noen har lest annonsen og tenkt "Hmmm,den der var det noe kjent med.."

hahaha!

veldig glad jeg ikke kjente den igjen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...