Gå til innhold

Tiara og slør- går det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har sett på en del brudefrisyrer og sett at en del har både tiara og slør.

Jeg syntes det var veldig fint. Vad syns dere, går det bra og ha både og??

Eller blir det feil enl. tradisjon?

kom med synpunkter. :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klart du kan! det er din dag. du kan ha på de det du vil!

men jeg hadde nok valg en flat tiara hvis jeg skulle ja slør .

Skrevet
klart du kan! det er din dag. du kan ha på de det du vil!

men jeg hadde nok valg en flat tiara hvis jeg skulle ja slør .

Jeg syns det er så fint. her er ett bilde av hvordan jeg tenkt meg

og neste spørsmål er hvor langt slør syns dere er passelig langt å ha til en tiara?

Gjest Bondebruden
Skrevet

Du må logge inn for å få se noe på den siden...

Jeg skal ha tiara og slør. Tiaraen blir en enkel en i type diadem, sløret skal gå ned til gulvet.

Jeg syns du kan ha alle mulige lengder slør, med unntak av den typen som går foran ansiktet (er det noen som har det, lenger?).

Skrevet

....ja det går hvis du er kongelig.....

Skrevet

Jeg hadde også det. En tiara som til og med sto opp noen cm (ca 3?) med perler og litt bling.

Sløret mitt var av fingerspisslengde, og tjukt, i to lag, med litt "sprett" i. (Vanskelig å forklare, men jeg fikk en skikkelig party-følelse da jeg tok det på, på grunn av at det struttet litt ut til flere kanter).

Det var altså ingen anonym hodepynt.

Men jeg har ikke hull i ørene, og hadde ingen smykker på utenom dette. Tror ikke det ble for mye.

Gjest Pysepus
Skrevet

Jeg hadde tiara, slør, øredobber, smykke, armbånd... ;)

Skrevet
Jeg hadde tiara, slør, øredobber, smykke, armbånd... ;)

Jeg óg!! :)

Skrevet
Jeg hadde også det. En tiara som til og med sto opp noen cm (ca 3?) med perler og litt bling.

Sløret mitt var av fingerspisslengde, og tjukt, i to lag, med litt "sprett" i. (Vanskelig å forklare, men jeg fikk en skikkelig party-følelse da jeg tok det på, på grunn av at det struttet litt ut til flere kanter).

Det var altså ingen anonym hodepynt.

Men jeg har ikke hull i ørene, og hadde ingen smykker på utenom dette. Tror ikke det ble for mye.

Jeg vil ha akkuratt sån slør som du hadde, men finner det ingen plass.

Vil det skal være like langt som kjolen.

Jeg kjenner ingen som kan sy ett heller :(

Skrevet

Søk på weil (eller er det veil?) på e bay. :)

Skrevet
Søk på weil (eller er det veil?) på e bay. :)

Takk, fant masse fint der :)

Skrevet

KLart du kan ha tiara og slør!

Jeg hadde det selv. Jeg hadde gulvlangt slør. Vil jo si at lengden på sløret er avhengig av hva man selv synes er pent, samt egen høyde og form er litt av betydning. Selv er jeg lita og på meg ville et slør som gikk til albuene for eksempel eller midjen virke veldig uheldig på meg. Da ville jeg dele meg selv opp på feil sted og jeg ville sett rundere og kortere ut.

Så det handler om litt optisk illusjon også ;-)

I tillegg hadde jeg øredobber som matchet tiaraenn min. Jeg hadde en høy tiara - 4 - 5 cm på det høyeste.

Skrevet

Blir det stygt å ha tiara og 2-lags slør som går foran ansiktet i kirken? da må jo liksom sløret ligge over tiaraen. Tror dere det blir fint så lenge tiaraen er lav?

Skrevet

Jeg skal ha en flat tiara og et langt slør som går kant i kant med slepet. Det fikk jeg anbefalt :)

Skrevet

skal bruke circlet, det er en slags tiara, men går over pannen. Litt mer keltisk, alve insperert. Bestilte en fra utlandet. Den er kjempe fin.

Går fint med slør. (har en antikk hånd kiplet fra brussel) blir veldig spesielt.

Skrevet

Jeg kjøpte ett rett langt slør på ebay og jeg trur det kan passe godt til kjolen jeg kjøpt. det er like langt som som slepet på kjolen. siden har jeg funnit flere tiarer på ebay som jeg liker må bare finn ut hvem av dem jeg ska kjøpe :lur:

men samtidlig er jeg litt usikker på vis jeg "dekker" for mye av kjolen

Vad syns dere? se på kjolen og si ifra vad dere syns.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...