Gjest uopioytyighju Skrevet 21. januar 2009 #1 Del Skrevet 21. januar 2009 Ser de har kommet med noen produkter: easy shavin' og nice n'cool. Er det noen som har prøvd disse? Sliter med nupper etter barbering nedentil. Hva er den "feeling calm" kremen de annonserer med? "For tørr hud og ytre slimhinner" står det. Skal man rett og slett smøre de indre kjønnsleppene med krem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hysteria Skrevet 21. januar 2009 #2 Del Skrevet 21. januar 2009 Har ikke prøvd det... men har prøvd å skylle med kaldt vann før og etter barbering (varm dusj først) for så å rense med antiseptisk før jeg smører med sinksalve for babyer. DET funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aftensol Skrevet 22. januar 2009 #3 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg har kjøpt rfsu easy shavin', og den virker kjempe bra! Men har ikke prøvd den man har på etterpå da jeg har en annen.. Men jeg MÅ bruke den etter å ha barbert, Hvis ikke klør det, får inngrodde hår og røde prikker... Det er kondomeriet sin jeg bruker å ha på etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Involvert Skrevet 22. januar 2009 #4 Del Skrevet 22. januar 2009 Ser de har kommet med noen produkter: easy shavin' og nice n'cool. Er det noen som har prøvd disse? Sliter med nupper etter barbering nedentil. Hva er den "feeling calm" kremen de annonserer med? "For tørr hud og ytre slimhinner" står det. Skal man rett og slett smøre de indre kjønnsleppene med krem? Har prøvd dem, og kommer ikke til å bruke noe annet lengre! Jeg har ikke prøvd den siste der, rett og slett fordi den ikke finnes på min lokale butikk. Du kan eventuelt sende en mail til Rfsu? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 23. januar 2009 #5 Del Skrevet 23. januar 2009 Har prøvd Easy Shavin´, men liker det ikke noe særlig... Liker bedre vanlig barberskum, selv om ikke det heller hindrer inngrodde hår og røde prikker. Fortsatt på leting etter et bra produkt mot det. Mulig det hjelper å smøre på noe etterpå, men på Kondomeriet har jeg ikke tenkt meg... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå