Gjest skap_sangfuglen Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Ok, jeg er en mann noen år etter fylte 20. Har altid vært maskulin i oppførsel og utseende og er godt trent, har altid fått komplimenter på min "trygghet", "selvsikkerhet" og blir ofte kalt "mannemann" av damer både på min alder og eldre.. Jeg har en svært variert musikksmak. Jeg hører mye på rock/metal men kan høre på Opera, punk, klassisk, episk, accapella, pop.. ja alt som jeg synes gir meg noe enten via tekst, melodi, følelser osv.. MEN.. Det er en ting jeg altid har vært selvbevisst på.. Boyband... Jeg liker det, gud allmektige i himmelen, jeg gjør! jeg liker de utrolig fengende melodiene som er så sykt velprodusert att jeg blir helt facinert og tekstene og sang stemmene.. jeg driter totalt i hvordan de ser ut. Avogtil prøver jeg å gi litt faen å sette på noe westlife i bilen sammen med kompis eller venninne, men da later jeg som om jeg bare tulle liker det, men egentlig synger jeg for harde livet inni meg.. Hva mener dere om menn og boyband? PS! Favven for øyeblikket er Westlife - When You`re Looking Like That
Phobos Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Haha.. du er nok ikke helt alene. Har hørt enkelte synge boyband sanger i fylla, der de kan teksten overaskende godt. Har ikke noen fordommer mot menn som liker musikken. Men ville reagert litt hvis noen jeg kjente skulle reise av sted for å se West-life e.l. Live liksom.
Gjest skap_sangfuglen Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Haha.. du er nok ikke helt alene. Har hørt enkelte synge boyband sanger i fylla, der de kan teksten overaskende godt. hehe nei ja fikk en mistanke om det der når jeg var på vors og en backstreet boys kom på anlegget og alle 7 gutta reiste seg sporenstraks opp å skålte å sang som pokker med mens alle jentene satt igjen i sofaen
rugrat Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Synes folk kan like den musikken de vil, og har overhodet ingen fordommer mot menn som liker boyband-musikk. Tror faktisk ikke jeg hadde reagert på menn som reiste på konsert for å se dem live, heller. Har forresten Westlife i cd-spilleren i bilen for tiden
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Musikksmak er individuelt. Jeg er en indie-jente, og gutter som liker mer kommers musikk er turn-off for meg, fordi musikk er min hovedinteresse. Men alle er forskjellige, og jeg mener man bør høre på det man liker selv
Småkjekset Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 PS! Favven for øyeblikket er Westlife - When You`re Looking Like That God musikksmak du har
Ole27 Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 God musikksmak du har Hehehe.... jeg var på backstreet boys-konserten i oslo spektrum i fjor, det MASSE gutter der, ALLE kunne teksten og jeg tror flesteoarten av de var hetro også. Ei venninne av meg har en type som digger Celine Dion og Barbra Streissand - synes det er myyyye mer urovekkende hehe
Rawien Skrevet 24. januar 2009 #8 Skrevet 24. januar 2009 (endret) Kjæresten min kan mange flere boyband-sanger enn meg, og navn på mange flere band. Ikke det at det skal så mye til, men allikevel Har aldri vært noe problem:) Endret 24. januar 2009 av Rawien
Gjest Kråkaa Skrevet 24. januar 2009 #9 Skrevet 24. januar 2009 Jeg har ikke noe imot at folk hører på slik musikk,være seg menn eller damer. MEN jeg tror jeg kunne hadd litt trøbbel om typen hadde digget slik musikk.
Haris Pilton Skrevet 24. januar 2009 #10 Skrevet 24. januar 2009 Jeg elsker når gutter liker boyband, gospel og litt utypisk jentete musikk, for da kan vi høre på det sammen og synge til!
Gjest Helt streit Skrevet 24. januar 2009 #11 Skrevet 24. januar 2009 Jeg syns dere er feige, jeg. Da jeg studerte, så sang jeg etter masse backstreet boys og robbie-sanger hjemme og fikk homo-kommentarer av romkameraten heeele tiden, men kan ikke si at det gjorde meg noe. Er det det verste han kunne diske opp med, lissom? Homo? Skal jeg begynne å bry meg om hva folk mener når jeg er hjemme, da kan jeg bare gå å ta livet mitt. Hvorfor er det bare jenter som kan få leke med mikrofon i hånda? Nei, til kamerater gidder jeg ikke å bry meg hverken den ene eller andre veien, men jeg ville nok ikke innrømmet dette irl til ei jente. Forresten, jeg har nettopp flytta, og lurte på om jeg skulle bruke noen grunker av det jeg har igjen på studielånet på en OK mic + et sånt eksternt lydkort. Noen forslag?
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #12 Skrevet 24. januar 2009 PS: Westlife my ass. Blue - Breathe Easy eller Guilty, det er godlåter vettu... :sjarmør:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå