Trampe Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #21 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg var tydeligvis skikkelig blond, for jeg tenkte ikke tanken om at det kunne være iscenesatt Gikk rett på limpinnen der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NysgjerrigeNilsi Skrevet 22. januar 2009 #22 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg klarer faktisk ikke se CSI Miami pga. den mannen. det er godt det er fler av oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. januar 2009 #23 Del Skrevet 23. januar 2009 Horatio er ikke død. Wolfe er ikke skyld i Horatio sin "død", han har derimot hjulpet Horatio med å fake sin egen død. Enkelte ting er enklere når andre tror du er død... oooooohhh..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 23. januar 2009 #24 Del Skrevet 23. januar 2009 Og jeg ser det mest på grunn av den mannen. Synes han er tøff. På en sånn latterlig måte. Blir festlig å se på synes jeg. Heeeelt enig. Elsker "CSI: Miami", nettopp på grunn av den corny og over-the-top rollen til Horation. Men sesong 5 STINKET, etter en ganske sterk sesong 4. Da falt jeg rett og slett litt av lasset... Det som er "verst" med rollefiguren Horatio, er ikke solbrillegimmicken og det unnvikende blikket - det er at han alltid gjentar onelinerne sine. Minner meg om politiparodien i "Seinfeld", når Kramer drar til L.A. og blir anklaget for mord. Politifolka som oppdager liket, prater akkurat som "H".... Hahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 24. januar 2009 #25 Del Skrevet 24. januar 2009 Så reklame for CSI - at vi får fortsettelsen der Warrick ble skutt, på tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest realist Skrevet 24. januar 2009 #26 Del Skrevet 24. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_KeS_* Skrevet 24. januar 2009 #27 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg så sesongavslutninga av CSI Miami i går, og da ble Horatio skutt. Jeg regner med det er lenge til neste sesong starter, så jeg må bare vite: Dør Horatio? Og er det han andre CSIen som står bak? Husker ikke navnet hans i farta. Lagt til spoiler i overskriften. Kari, mod Jeg regner meg selv for å være en ganske rasjonell mann og har ingen problemer se å skjønne at det som skjer på TV er kun fiksjon, og karakterene kun spilt av normale mennesker. Men fy faen som jeg hater Horatio! Jeg tror aldri jeg har hatet noen slik som jeg hater denne fiktive karakteren. Da han ble skutt irriterte jeg meg over at skyteren ikke skjøt flere ganger, gjerne et par til i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_KeS_* Skrevet 24. januar 2009 #28 Del Skrevet 24. januar 2009 Det er jo hele magien med CSI Miami! Mannen min og jeg sitter bare og venter på one-lineren, vi da. Er det ikke uvanlig frekt å alltid vende rygget til den/de man snakker med? Jeg har alltid sittet og håpet at noen skal dra fram en kniv og stikke ham i ryggen -- gjentatte ganger. For så å stikke ham igjen! (Og igjen!) Ja, jeg veit, det er ikke sunt å hate en fiktiv person så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_KeS_* Skrevet 24. januar 2009 #29 Del Skrevet 24. januar 2009 Så reklame for CSI - at vi får fortsettelsen der Warrick ble skutt, på tirsdag. Ble ikke skuespilleren som spiller Warrick sparket fra serien da? Skal uansett godt gjøres å overleve to skudd i hodet fra kloss hold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #30 Del Skrevet 24. januar 2009 Verdens beste parodi: glvGfQnx3DI&feature Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #31 Del Skrevet 25. januar 2009 Var det han som satt i en bil og ble skutt i hodet? *prøver å huske* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 25. januar 2009 #32 Del Skrevet 25. januar 2009 Ja, de hadde vel hatt en lunsj og så skulle de dra hjem. En annen politimann (?) kom da å skjøt ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 28. januar 2009 #33 Del Skrevet 28. januar 2009 Det var trist i går når Warrick døde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #34 Del Skrevet 28. januar 2009 CSI har tapt seg så enormt mye de siste par årene. Episoden i går var noe av det mest klissete og klisjefylte jeg har sett på lenge. Nevner som eksempel at Warrick selvfølgelig hadde spilt inn en video til minne om ham selv som de andre kunne se på og bli triste av (sett det før!) og at Nick på slutten skulle skremme oss til å tro at vi skulle skyte skurken (sett det mange ganger før!). Og hvor usannsynlig er det ikke at hele CSI-teamet til Warrick selv driver både åstedsgransking og etterforskning av drapet? De er da inhabile så det holder, særlig når det gjelder å holde på med bevis. CSI var vanvittig bra før, og jeg ble imponert over hvor realistisk og bra det var. Nå er det bare en klisjesuppe! Har ikke sett på på mange måneder og forsto i går at jeg ikke har gått glipp av noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. januar 2009 #35 Del Skrevet 28. januar 2009 Herlig parodi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå