Trampe Skrevet 21. januar 2009 #1 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Jeg så sesongavslutninga av CSI Miami i går, og da ble Horatio skutt. Jeg regner med det er lenge til neste sesong starter, så jeg må bare vite: Dør Horatio? Og er det han andre CSIen som står bak? Husker ikke navnet hans i farta. Lagt til spoiler i overskriften. Kari, mod Endret 22. januar 2009 av Kari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 21. januar 2009 #2 Del Skrevet 21. januar 2009 Lurer jeg også på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 22. januar 2009 #3 Del Skrevet 22. januar 2009 Han er ikke død. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #4 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg håper igrunn han er det, for makan til dårlig skuespiller har jeg sjelden sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #5 Del Skrevet 22. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 22. januar 2009 #6 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg håper igrunn han er det, for makan til dårlig skuespiller har jeg sjelden sett. Jeg klarer faktisk ikke se CSI Miami pga. den mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Ulla* Skrevet 22. januar 2009 #7 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg klarer faktisk ikke se CSI Miami pga. den mannen. Og jeg ser det mest på grunn av den mannen. Synes han er tøff. På en sånn latterlig måte. Blir festlig å se på synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 22. januar 2009 #8 Del Skrevet 22. januar 2009 Likte han godt før, syntes han var tøff.. Men begynner å bli litt latterlig mange "one-liners" som ender med at han tar på seg solbrillene og snur seg. Dessuten er han visst en skikkelig drittsekk privat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 22. januar 2009 #9 Del Skrevet 22. januar 2009 Og Warric i vanlig CSI da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jadda_* Skrevet 22. januar 2009 #10 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg klarer faktisk ikke se CSI Miami pga. den mannen. Samme her, jeg satt bare og gremmet meg og fant til slutt ut at dette ønsket jeg ikke å utsette meg selv for flere ganger og tok fram en bok i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #11 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg klarer faktisk ikke se CSI Miami pga. den mannen. Hihi, godt det ikke bare er meg. Både den overdrevne solbrillebruken og det unaturlige tonefallet ble for mye. Verken jeg eller mannen min klarer å se på en episode av CSI Miami uten å bryte ut i latter og etterlikne ham i de verste scenene. Takke meg til CSI Las Vegas og herlige Grissom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. januar 2009 #12 Del Skrevet 22. januar 2009 Han er ikke død. Likte han godt før, syntes han var tøff.. Men begynner å bli litt latterlig mange "one-liners" som ender med at han tar på seg solbrillene og snur seg. Dessuten er han visst en skikkelig drittsekk privat. Det er jo hele magien med CSI Miami! Mannen min og jeg sitter bare og venter på one-lineren, vi da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #13 Del Skrevet 22. januar 2009 Jaha, så han er altså ikke død. Men har han andre CSIen noe med mordforsøket å gjøre da? Siden han fikk den teksmeldinga? Jeg er ikke spesielt glad i Horatio, så det hadde ikke gjort noe om han ble borte, men når jeg ser slike sesongavslutninger blir jeg så himla nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_tea_* Skrevet 22. januar 2009 #14 Del Skrevet 22. januar 2009 Jaha, så han er altså ikke død. Men har han andre CSIen noe med mordforsøket å gjøre da? Siden han fikk den teksmeldinga? Jeg er ikke spesielt glad i Horatio, så det hadde ikke gjort noe om han ble borte, men når jeg ser slike sesongavslutninger blir jeg så himla nysgjerrig Horatio er ikke død. Wolfe er ikke skyld i Horatio sin "død", han har derimot hjulpet Horatio med å fake sin egen død. Enkelte ting er enklere når andre tror du er død... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 22. januar 2009 #15 Del Skrevet 22. januar 2009 Og noen som vet om Warrick døde? Sist jeg så han, så ble han skutt... Tror ikke jeg har sett noen nye episoder i den CSI-en etterpå, så jeg lurer fælt... Hvorfor skulle Horatio fake sin egen død da? For å få tak på han som er gift med eksdama hans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 22. januar 2009 #16 Del Skrevet 22. januar 2009 Dette har jeg også lurt på! Jeg blir sprø av alle "fortsettelse følger"-episodene i CSI-ene for tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_tea_* Skrevet 22. januar 2009 #17 Del Skrevet 22. januar 2009 Og noen som vet om Warrick døde? Sist jeg så han, så ble han skutt... Tror ikke jeg har sett noen nye episoder i den CSI-en etterpå, så jeg lurer fælt... Warrick dør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #18 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Takk for info! Endret 22. januar 2009 av Trampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 22. januar 2009 #19 Del Skrevet 22. januar 2009 Warrick dør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #20 Del Skrevet 22. januar 2009 Warrick dør. Å nei! Her i huset jublet vi alle sammen når vi trodde han ble drept. Men vi forstod det med tekstmeldingen til Wolfe at han bare faket sin egen død. Og alle her hjemme sa: Ååååhhh! og dumpet tungt ned i sofaen igjen. Vi har prøvd å gjøre det litt spennende, som f.eks. med å ha plingfest til CSI Miami, men det ble for mange onelinere... CSI er glimrende konsept, men solbriller og one-linerene ødelegger alt. Dessverre så blir disse platte og endimensjonale karaktertrekkene og "monologene" overført til de andre seriene også. Spesielt Mac Taylor (Gary Sinise) sin karakter har begynt å få samme fakter. Ikke så rart William Petersen (Grissom) har tenkt på å slutte i serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå