Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det seg slik at jeg er usannsynlig forelsket i kjæresten min, og jeg vil gjerne vise han at jeg setter pris på han!Problemet mitt er at jeg har innmari dårlig fantasi.... :flau:

LIke før jul var jeg innlagt på sykehuset pga sykdom, og kjæresten min var så snill at han satt hos meg hele tiden!han tok seg til og med fri fra jobben for å være hos meg, også etter at jeg kom hjem... Han sier stadig til meg at han ikke er noe flink til å ta i mot gaver fra andre, fordi han alltid har vært vant til å klare seg selv, men jeg synes kanskje det er på tide at han begynner å lære seg det nå...

Lurer bare på hva jeg skal gi til han, vi har ikke vært sammen i mer enn et halvt år, men vil at han skal vite hvor mye jeg setter pris på han......

tar i mot tips med stor takk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg er veldig glad i kort! Og da helst uten noen spesiell anledning. Jeg gir ofte kort av typen: "Vil bare si at jeg er glad i deg!", eller lignende. Det blir alltid godt tatt imot.

Ellers er det jo trivelig med massasje (du kan jo kjøpe inn massasjeolje og sette på litt rolig musikk?), sexy undertøy, kjøpe et par kinobilletter, ta med ut og spandere middag, leie skøyter (om dere ikke har fra før) og ta en tur på skøytebane/isen, stelle i stand en brettspill/kortspill-kveld med hjemmelaget middag...

:)

Skrevet

jeg er har vært borti akkurat det samme. Jeg og kjæresten min var i syden sammen i fjor sommer,( da hadde vi bare vært sammen i noen måneder). Jeg ble syk den første kvelden og orket nesten ingenting, vi var så vidt ute av døra på 3 dager for jeg var dårlig, og til slutt ble jeg lagt inn på sykehuset i tyrkia. Jeg var så imponert over at han "droppet" sydenturen og henge med et annet vennepar som vi dro med, og var heller hjemme på hotellet og passet på meg og sov ved siden av meg på sykehuset.

Da vi kom hjem ville jeg gjerne vise han hvor takknemelig jeg var fordi han hadde stilt opp for meg. så jeg skrev et langt brev hvor jeg skrev alt det jeg følte for han og beskrev ting han gjorde for meg som jeg setter stor pris på og elsker at han gjør, og sammen med brevet la jeg med et bilde av oss to. Han ble kjempe glad og satte utrolig pris på brevet... :jepp:

Nå er jeg en romatiker og elsker alt som er romantisk :rødme:

Du kan å lage en god middag til han, med levende lys og musikk :biggrin:

Skrevet

Jeg kjøper av og til blomster til kjæresten, på en vanlig tirsdag for eksempel, for å si at jeg setter pris på han..

Skrevet

Takk for flere gode tips!! Har kjøpt favoritt-tv serien hans på dvd til han, i tillegg skal jeg lage middag til han i morra når han kommer på besøk til meg...så skal han få meg til dessert!!da vet jeg han blir kjempelad!!!! :rødme:

Har leid en hytte på fjellet til oss i april også...

Skrevet

hehe.. det høres ut som du har en riktig god plan der.. :tommelopp:

han kommer helt sikkert til å bli veldig fornøyd :)

Skrevet

Hva med å stoppe han en gang hver uke, å se han dypt inn i øynene å si hvor umåtlig mye du setter pris på han?

Så spør han flaut; "Hva mener du, da?"

Svar så ærlig du kan. Dere vokser begge på å stoppe tiden

et par minutter. Så lar du dagen fortsette som før.

Enkelt er fint, hver uke!

• Liker 1
  • 7 måneder senere...
Skrevet (endret)

Jeg blir med han på ting han vet jeg egentlig ikke er så hypp på. Viser han at jeg vil lære han å kjenne på hans teritorium. Masse man kan oppdage!

Jeg undergikk oxo en laseroperasjon av øynene i sommer og var blind i 3 dager, totalt avhengi av hjelp fra sambo. Gikk vel 2 uker før jeg var meg selv igjenn.

Etterpå fortalte jeg han hvordan det kjentes å ha han der med meg. Hele tiden.

Hvor mye det betydde for meg at han aldri sviket min side, at det var greit at jeg vekket han midt på natten når øyelokkene var klistret fast, eller når smertene var uutholdelige og jeg hørte han romstere videre i hverdagen.

Jeg så jo ikke noe, så jeg ba han fjerne alt av kniver og skarpe ting, samt holdte meg unna varmen på kjøkkenet. Jeg takket for alt han ofret for å bare være til full disposisjon for meg...At han bablet om hverdagslige ting med meg når jeg inni meg var svart hull av smerte og redsel.

Han ble veldig rørt. Sa han syntes det var naturlig å gjøre det slik. Og at han syntes det ikke var noe godt å se meg ha slike smerter...

Endret av Wonders
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...