Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 bruker du sånn skrubbe hanske etc. når du dusjer? hvis ja, hvor ofte? bare lurer på hva som er vanlig rundt omkring...selv har jeg blitt avhengi av å bruke skrubb, føler meg ikke ren ellers og får mykere hud:)
Kihn Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Jeg bruker skrubbehansker nesten hver gang jeg dusjer nå, blir så tørr på bena om vinteren og syns det er greit å få vekk døde hudceller o.l. før jeg smører meg, slik at kremen/oljen virker bedre
Telys Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Jeg bruker sånn skrubbesvamp,å den bruker jeg hver dag Deilig å ha noe å skrubbe litt hardt med. Føler meg mye reinere da :gjeiper:
Gjest Stjernedryss Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Enda en "Hvor godt vasker du deg" tråd Jeg bruker ikke sånn skrubb fordi jeg ikke har en sånn for tiden. Føler jeg blir rein uansett, men er jo deilig å skrubbe bort litt døde hudceller da. Bruker heller ingen former for bodylotion.
Gjest Tanita Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Hampvott? Ca 2-3 ganger i uka. Bra for sirkulasjonen også!
Gjest Kråkaa Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Bruker det sjeldent.1 gang i mnd kanskje men oftere på sommeren. Er det så bra å holde på å skrubbe kroppen hver dag? Bare spør,har ikke peiling..
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 Enda en "Hvor godt vasker du deg" tråd Jeg bruker ikke sånn skrubb fordi jeg ikke har en sånn for tiden. Føler jeg blir rein uansett, men er jo deilig å skrubbe bort litt døde hudceller da. Bruker heller ingen former for bodylotion. oi! blir du ikke litt tørr da? eller så er du heldig ass he he...hva spiser du, mye nøtter, fet fisk og sunne oljer eller? det skal være bra for huden;)
Gjest dalieo Skrevet 21. januar 2009 #8 Skrevet 21. januar 2009 Jeg bruker en rund skrubbsvamp, ser sånn ut, hver gang jeg dusjer. Er også blitt "avhengig" og føler meg ikke like ren uten Våter den, tar fuktighetsgivende såpe på, og skrubber forsiktig over hele kroppen. Huden blir myk og deilig av det.
Hinata Skrevet 21. januar 2009 #9 Skrevet 21. januar 2009 Bruker det kun for å unngå inngrodde hår på bikinilinjen..
venus_ Skrevet 21. januar 2009 #10 Skrevet 21. januar 2009 (endret) Håper dere vasker/bytter ut de hanskene/svampene ganske ofte! Samler seg mye hudceller og skit inni. Endret 21. januar 2009 av venus_
FoxyFish Skrevet 21. januar 2009 #12 Skrevet 21. januar 2009 (endret) Jeg bruker skrubbesvamp! Masse skum og føler meg reinere etterpå edit: Leif Endret 21. januar 2009 av FoxyFish
hysteria Skrevet 21. januar 2009 #13 Skrevet 21. januar 2009 nei! men går i badstue, så da ordner det seg. bruker heller ingen kropssåpe. bare neutral shampo i håret. det funker fett. blir veldig ren allikevel!
Gjest Tanita Skrevet 22. januar 2009 #14 Skrevet 22. januar 2009 Bruker du ingen såpe??? Hva bruker du da, da?
Fat Sally Lee Skrevet 22. januar 2009 #15 Skrevet 22. januar 2009 Kaster og kjøper nye. Går det ikke an å vaske dem? Med tanke på miljøet, mener jeg Jeg har en hampvott som jeg er avhengig av. Den bruker jeg hver gang jeg dusjer, da trekker bodylotion og selvbruker fortere og jevnere inn (tror jeg). Den slanger jeg i vaskemaskinen av og til. Men jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg hansker neste gang, da kan jeg skrubbe dobbelt så fort
Mamma1 Skrevet 22. januar 2009 #16 Skrevet 22. januar 2009 Skrubber aldri. De gangene jeg har prøvd har jeg fått dårligere hud av det..
Gjest KateW Skrevet 22. januar 2009 #17 Skrevet 22. januar 2009 Bruker scrubbekrem en til to ganger i uken. Og masse bodilotion... Hver dag... Har veldig myk og fin hud. *stolt*
hysteria Skrevet 22. januar 2009 #18 Skrevet 22. januar 2009 Jeg bruker ingen kropssåpe, nei. Jeg ser ikke poenget. Jeg bruker vann! Masse vann Og klor, kan man si, hehe...svømmer en del.
Gjest Koda Skrevet 22. januar 2009 #19 Skrevet 22. januar 2009 Må si jeg og er en som ikke lenger bruker såpe. Så mye. Merker jeg at jeg lukter svette bruker jeg vanlig klut med bittelitt såpe på de utsatte steder, men ellers skal vann og klut være nok. Men dette blir vel personlige valg. Det er ikke sunt å bruke såpe for huden din hver dag, eller skrubb, ei heller bodylotion, siden huden slutter å produsere sin naturlige fuktighet. Kan man ikke gjøre det et par ganger i uka istedet for hver dag?
Gjest Tanita Skrevet 22. januar 2009 #20 Skrevet 22. januar 2009 Går det ikke an å vaske dem? Med tanke på miljøet, mener jeg Jeg har en hampvott som jeg er avhengig av. Den bruker jeg hver gang jeg dusjer, da trekker bodylotion og selvbruker fortere og jevnere inn (tror jeg). Den slanger jeg i vaskemaskinen av og til. Men jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg hansker neste gang, da kan jeg skrubbe dobbelt så fort Nei, vaskes den blir den bare ødelagt men det går kanskje an å koke i en gammel kjele som kun kan brukes til akkurat det da... Men sånn med håndtak på, til ryggen, er litt vanskelig å koke og da er det enkelt å bare kaste og kjøpe en ny. Ikke så miljømessig kanskje men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå