Gjest Gjest_Trinemor_* Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Møtte en mann for noen måneder siden, og pga diverse grunner (som jeg ikke vil nevne nå) holder vi forholdet skjult. Vi kaller forholdet vårt for et lite eventyr, og vi tilbringer ofte kveldene og nettene sammen. Oppfører oss som om vi skulle være kjærester. Vi har ikke lovet hverandre noe, men har prata litt om dette. Han sier at han etter en tur ut på byen har hatt muligheten til å ha sex med diverse andre kvinner, men ikke hatt lyst. Jeg, som var en stor flørt før, også mot han, har faktisk sluttet med det, for jeg synes ikke det blir rett. Jeg har også hatt muligheter til å ha sex med andre, men kunne aldri krysset den grensa, for selv om vi ikke har lovet hverandre noe, så ville det ikke vært riktig for meg. Har litt følelser for han, og jeg vet han er glad i meg også. Og selv om jeg vet at jeg ikke kan sukke engang hvis han roter med andre kvinner, så tenker jeg jo på det. Har sagt til han at jeg hadde blitt såra hvis han hadde ligget med andre, og da svarte han at han skjønte det veldig godt. Vet ikke helt hvordan reglene er her. Har jeg i det hele tatt rett til å reagere hvis han krysser den grensa? Selv om det ikke akkurat er et forhold, kan det isåfall kalles å være utro? Vet noen av dere kommer til å si at jeg må prate med han (for ja, jeg vet jo at kommunikasjon er nr 1 i forhold), men jeg er redd for at han skal stikke av med halen mellom bena.. Er jo glad i han, og vil gjerne ha han i livet mitt en god stund til
Gjest Kråkaa Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Det er jo opp til dere hvor grensa går..Altså,noe man må snakke om å si ÆRLIG ifra om det du nevner her. Krysser han grensa som dere har satt så har du rett til å reagere..Om grensene er diffuse så kan det fort bli misforståelser og unødvendig drama.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Høres rart ut med regler i et sånt forhold, hadde ikke jeg brydd meg noe om. Som du sa et eventyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå