Gå til innhold

Han er den eneste jeg har hatt sex med og følelser for

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten ble sammen veldig unge, og vi var de første for hverandre, både som kjærester og å ha sex med. Vi var sammen i mange år, det ble slutt da vi var rundt 26. Vi var fra hverandre i to år, på den tiden møtte jeg ingen andre. Litt klining på byen, og det nærmeste jeg var følelser var en fyr jeg var på date med tre ganger. Ingen sex.

Vi bestemte oss for å bli sammen igjen for et drøyt år siden. Jeg fikk etterhvert vite at i den perioden vi var fra hverandre, hadde han hatt både et par ONS, pluss en dame han hadde møtt noen ganger (bare sex), og i tillegg en han var mer eller mindre sammen med et par måneder. I tillegg litt "byklining". Det vil si at han har hatt langt mer erfaring enn meg i denne mellomperioden, både når det gjelder sex og følelser.

Vi har det superbra nå når vi har blitt sammen igjen, og det er virkelig han jeg vil ha, noe som går begge veier. Likevel klarer jeg ikke helt å glemme dette som skjedde i perioden vi ikke var sammen. Det gnager virkelig på meg. Han har erfaring med både sex, og ikke minst følelser, for andre. I og med at vi ble sammen så unge og var de første og eneste for hverandre, så følte jeg alltid at det var noe spesielt der. Nå er det borte, han har vært forelsket i en annen, hatt sex med flere andre, kanskje hadde han følelser som han ikke har for meg, kanskje var sex bedre med dem, kanskje ditt, kanskje datt. Han har jo ikke gjort noe galt, ettersom vi ikke var sammen da, så det er ikke det disse følelsene går på.

Noen som har noen innspill å komme med her? Dette tærer virkelig, for vi har det egentlig så fint sammen, men jeg føler virkelig at noe av det spesielle med at vi kun hadde hatt hverandre er borte, i tillegg til at vi stiller på ulikt nivå, han har "prøvd" ting som jeg ikke har prøvd. Noen som forstår hva jeg mener?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Buhu, so what??? Han levde et normalt liv mens dere ikke var sammen. Har du ikke større problemer i forholdet, synes jeg du skal smile til verden og la verden smile tilbake!!!!!!!!

Skrevet
Buhu, so what??? Han levde et normalt liv mens dere ikke var sammen. Har du ikke større problemer i forholdet, synes jeg du skal smile til verden og la verden smile tilbake!!!!!!!!

Dette synes jeg var respektløst sagt! Jeg skjønner godt at hun synes det er vanskelig, det hadde jeg også gjort. Man blir jo usikker på det man ikke vet noe om. Har dessverre ingen gode råd.

Skrevet

Hvorfor klage på noe du valgte selv?

Tror du lever deg litt for mye inn i fantasier om den "ene", virkeligheten er ikke som i temperridderen Arn, Romeo&juliet, tristan + isolde filmene...

Dere har hverandre nå, be happy og ta vare på det ;)

Gjest Gjest_spagetti_*
Skrevet

jaja, menn/damer har nå forskjellige følelsemessig preferanser i et forhold og det er vel ytterst få gutter som ser noe problem å ha mange forhold så lenge ikke dama har gjort det samme, hehe. Damene er uansett mer involvert og det greieste er nok å holde kjeft og ikke mase om slikt. Det er en skikkelig turnoff å få få vite at parteren er en kanin. Damene kan analysere slikt til døde...

Neste gang. HOLD KJEFT og ta parteren for hvem han/hun er. Det du ikke vet har du ikke vondt av!

Skrevet

Tror ikke jeg ville forventet at en 26-åring skulle "gått i kloster" i to år når han var vant til å ha et forhold og ha sex OG det var slutt mellom dere. De betydde nok noe for han, men nå er han sammen med deg. Det hadde han ikke vært hvis han fortsatt ville ha noen av de andre.

Skrevet

Nei vet du meg hva...

Ja du er såret og synes det er trist og leit, men vet du hva? Get over it!!

Dere var fra hverandre i 2 år, han levde et normalt liv og kom seg videre, skulle han holdt seg i sølibat fordi han kanskje ville bli sammen med deg igjen?

Han er sammen med deg nå, det er du som betyr noe for han, de andre han har hatt sex med var bare sex, enkelt og greit. Det er deg han er sammen med, du må virkelig komme deg forbi dette for det finnes langt værre saker å kverne på...

Gjest Kråkaa
Skrevet

Enig med de andre her..Kom ned fra den rosa skyen og ned til den skitne og virkelige verden.

Skrevet (endret)

Du svarer så utrolig frekt! Hva er vitsen? Personene som skriver her gjør det forfdi de syns det er vanskelig. Ikke fordi de syns det er KULT å gå å bære på vonde følelser. Du kan jo godt si at du ikke kan forstå at hun kan føle det slik, men det finnes faktisk mennesker som takler ting anderledes enn deg. Du bør lære deg å sette deg inn i andres synsvinkel...

Endret av mrs_bond
Skrevet

Som du selv sier så har han ikke gjort noe galt. Dere hadde 2 år uten hverandre. Hadde du ventet at han skulle sitte å vente på deg i de to årene? At du valgte å vente på han (eller hva som var grunnen til at du selv levde i sølibat) var ditt valg. Du kan ikke forvente at han skal velge det samme som deg når dere ikke er i et forhold. Han er din eneste. Da er han vel helt spesiell for deg? Er ikke det i seg selv bra nok? Han valgte å gå tilbake til deg. Det betyr nok at du er spesiell for han også, selv om ikke du er den eneste han har hatt.

Gjest Gjest_Snuppa_*
Skrevet

kanskje du kan prøve å tenke litt annerledes om det? selv ville jeg ha tenkt noe sånnt som: ok, han har "prøvd" andre enn meg, men alikevell valgte han meg! jeg må jo være vanvittig bra! det er han som burde være engstelig som ikke vet om jeg ville ha foretrukket noen andre fremfor han dersom jeg hadde prøvd...tenk hvor sterkt forholdet deres er da, vært sammen så lenge, gjort det slutt og alikevell funet ut at det var dere som er ment for hverandre! tror du det kan hjelpe deg å tenke noe slikt? misunner dere jeg...:)

Skrevet (endret)
Du svarer alltid så utrolig frekt! Hva er vitsen? Personene som skriver her gjør det forfdi de syns det er vanskelig. Ikke fordi de syns det er KULT å gå å bære på vonde følelser. Du kan jo godt si at du ikke kan forstå at hun kan føle det slik, men det finnes faktisk mennesker som takler ting anderledes enn deg. Du bør lære deg å sette deg inn i andres synsvinkel...

Jeg synes ikke det var frekt i det hele tatt, det var heller en klar "kom deg ned på jorda"-melding.

For mange er det en oppkonstruert problemstilling det at man har vært sammen med andre når man har vært fra hverandre i så mye som to år!

Endret av mrs_bond
Skrevet

Ts, dette får du rett og slett ta på egen kappe. Du hadde sjansen du også.

I hele to år!

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

Om det blir slutt mellom dere igjen. Og du treffer på en anne fyr. Skal du sitte og gnage om at denne karen og har hatt sex før?

Eller er det slik, at du egentlig bærer på litt misunnelse for kjæresten din, fordi han har rotet rundt og du ikke fikk det til? Hvorfor ble det ikke noe på deg i to år?

Eller har du tenkt å ødelegge dette forholdet med disse tåpelige tingene og siden gå i kloster?

Hva kan man si, for at du skal slutte å tenke så dumt? Han er sammen med deg nå. Hva mer forlanger du av ham? Hjelper det om han prøver hypnose for å glemme de andre jentene og siden vasker snoppen i syre? :fnise:

Som de andre sier; get over it!

Gjest Ingeniøren
Skrevet

Siden denne fyren kom tilbake til deg så viser det med all tydelighet at disse andre alldeles ikke var noe spesielt. Derimot er DU spesiell. Det er en grunn til at han kom tilbake og nå er det bare du som kan få ham.

Gjest til trådstarter
Skrevet

jeg skjønner hvordan du føler det

men, samtidig, så kan det være lurt for deg å tenke over at samkvem med tilfeldige som regel er veldig, veldig dårlig... og, selv om han møtte ei flere ganger (kun for sex) så behøver ikke det å ha vært så bra heller...!

MEN, det som er HELT klart er at med DEG så har han goooooooooooooood sex - bedre enn med de andre, ellers ville han vel ikke valgt deg igjen? og, med deg så har han følelser også og med følelser blir sexen en helt annen opplevelse, mer altomfattende! det har han ikke opplevd med de andre

du er fremdeles unik for ham!

Skrevet

Hadde du forventet at han skulle sitte med henda i fanget og vente på om du kom tilbake i TO ÅR ?

Nei vettu hva....

Skrevet

Du må bare bestemme deg for om det er noe du kan godta eller ikke. Ikke noen vits

å klage over fortiden.

Gjest stavanger
Skrevet
Jeg og kjæresten ble sammen veldig unge, og vi var de første for hverandre, både som kjærester og å ha sex med. Vi var sammen i mange år, det ble slutt da vi var rundt 26. Vi var fra hverandre i to år, på den tiden møtte jeg ingen andre. Litt klining på byen, og det nærmeste jeg var følelser var en fyr jeg var på date med tre ganger. Ingen sex.

Vi bestemte oss for å bli sammen igjen for et drøyt år siden. Jeg fikk etterhvert vite at i den perioden vi var fra hverandre, hadde han hatt både et par ONS, pluss en dame han hadde møtt noen ganger (bare sex), og i tillegg en han var mer eller mindre sammen med et par måneder. I tillegg litt "byklining". Det vil si at han har hatt langt mer erfaring enn meg i denne mellomperioden, både når det gjelder sex og følelser.

Vi har det superbra nå når vi har blitt sammen igjen, og det er virkelig han jeg vil ha, noe som går begge veier. Likevel klarer jeg ikke helt å glemme dette som skjedde i perioden vi ikke var sammen. Det gnager virkelig på meg. Han har erfaring med både sex, og ikke minst følelser, for andre. I og med at vi ble sammen så unge og var de første og eneste for hverandre, så følte jeg alltid at det var noe spesielt der. Nå er det borte, han har vært forelsket i en annen, hatt sex med flere andre, kanskje hadde han følelser som han ikke har for meg, kanskje var sex bedre med dem, kanskje ditt, kanskje datt. Han har jo ikke gjort noe galt, ettersom vi ikke var sammen da, så det er ikke det disse følelsene går på.

Noen som har noen innspill å komme med her? Dette tærer virkelig, for vi har det egentlig så fint sammen, men jeg føler virkelig at noe av det spesielle med at vi kun hadde hatt hverandre er borte, i tillegg til at vi stiller på ulikt nivå, han har "prøvd" ting som jeg ikke har prøvd. Noen som forstår hva jeg mener?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...