Gjest Gjest_Natalie_* Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Jeg tenkte jeg skulle ta opp igjen engelsk fra vg1, var i england i fjor så greit å få brukt det til å forbedre karakteren min. Er det noen som vet om jeg må ha både muntlig og skriftlig eksamen ? Noen som har hatt eksamen og vet hvordan de er (forberedelsestid osv) ? Jeg skal ta matte også.. men disse MX OG MY forvirrer meg.. :S Tenkte jeg skulle ta 1T, som er førsteklassesmatte.. hva må jeg da velge når jeg velger fag på privatistweb.no, MX eller MY eller bare X eller Y ??
Noli Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Man melder seg opp på www.privatistweb.no, men oppmeldngsfristen er gått ut.
Gjest Gjest_Natalie_* Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Fristen for i år er 15 februar, så har en liten stund igjen.. ; ) Noen som kan svare på de andre spm mine ?? : )
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Fristen for å melde seg til eksamen har nok, som en før meg har påpekt, gått ut. Hvis du skal ta matematikk for førsteklasse kan du bare se bort i fra MX og MY da disse fagene er gått ut. Engelsk er, så vidt jeg vet, både skriftlig og muntlig
Gjest Mystisk Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Friten for oppmelding var 20. januar. Så fristen har gått ut dessverre..
Gjest Mystisk Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 Friten for oppmelding var 20. januar. Så fristen har gått ut dessverre.. Mente selvfølgelig "fristen"
Varsia Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 Friten for oppmelding var 20. januar. Så fristen har gått ut dessverre.. Fristen varierer fra fylke til fylke, så nei, den har ikke gått ut for alle, heldigvis... Kan dessverre ikke svare så mye mer på spm, men hvis du skal ta 1T som privatist er det vel nettopp 1T du må melde deg opp i (og ikke 1MX eller noe annet dill)?
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2009 #8 Skrevet 23. januar 2009 du burde ta 1p og 2p mye lettere enn teoretisk. i kunnskapsløftet må man ha matte i 2 år. og 94 reformen har gått ut.
helenen Skrevet 23. januar 2009 #9 Skrevet 23. januar 2009 1p erstatter 1my, altså den letteste matten. jeg tar den nå.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2009 #10 Skrevet 23. januar 2009 1p erstatter 1my, altså den letteste matten. jeg tar den nå. tar du bare 1p og ikke 2p? bare lurer, siden jeg tar og opp matten. og der må jeg ta opp både 1p og 2p,siden matteeksamen er både fra 1 og 2 p.
helenen Skrevet 23. januar 2009 #11 Skrevet 23. januar 2009 tar du bare 1p og ikke 2p? bare lurer, siden jeg tar og opp matten. og der må jeg ta opp både 1p og 2p,siden matteeksamen er både fra 1 og 2 p. Seriøst?? nei det har jeg ikke fått opplyst, jeg hadde jo bare 1my i et år, og 1p tilsvarer et år (1. klasse vgs i kunnskapsløftet) så jeg tror det er alt jeg trenger? har bare meldt meg opp til 1p.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2009 #12 Skrevet 23. januar 2009 Seriøst?? nei det har jeg ikke fått opplyst, jeg hadde jo bare 1my i et år, og 1p tilsvarer et år (1. klasse vgs i kunnskapsløftet) så jeg tror det er alt jeg trenger? har bare meldt meg opp til 1p. er ikke helt sikker altså, men det er det jeg har fått vite. tar opp matte på sonans. der vi fordeler 1 og 2 p på et helt år, siden eksamen består av begge deler. men kan være andre regler for deg, siden du hadde matte i kunnskaps løfte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå