Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg så utrolig lei noen ganger, og ønsker å finne på noe for å muntre meg selv opp. Men det skorter på fantasi og litt på penger.

Jeg har verdens kjekkeste mann og barn, og trives i jobben min. Men jeg føler at jeg aldri får tid til å gjøre noe bare for MEG. Sånn har det igrunnen vært i årevis, og nå begynner jeg å kjenne at toppen er nådd. Jeg trenger å gjøre noe for å bygge meg opp, og få litt overskudd! Jeg kjenner at jeg har sånn utferdstrang. Har lyst å reise avsted alene ut i verden og oppleve noe helt forbaska nytt og deilig! Jeg har lyst å nyte luksus, på en eller annen måte. Jeg har lyst å tenke bare på meg selv!! Om ikke mer enn to dager....

Hva er ditt beste tips når du kjenner det slik? Hvordan hente seg inn igjen, uten å forlate mann og barn og bruke opp alle sparepengene på handletur i London? Noen gode, billige hverdagspiffi-triks, er det jeg trenger.

For søren; jeg ender opp med å rundvaske huset om jeg tar meg en dag avspasering fra jobben...!!! Håpløst... Det er IKKE det jeg trenger. Noe annet, er det jeg trenger. Gode råd mottas med takk, og de bør ikke være dyre (veldig dyre, da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er ditt beste tips når du kjenner det slik? Hvordan hente seg inn igjen, uten å forlate mann og barn og bruke opp alle sparepengene på handletur i London? Noen gode, billige hverdagspiffi-triks, er det jeg trenger.

Ei tidligere kollega av meg og hennes venninne hadde lenge snakket om å reise på "kose" tur til London. Men så ble det aldri råd til det. Så de arrangerte "London tur" i hjembyen. Tidlig opp, møttes på et hotell og spiste frokost. Satt der og skravlet og koste seg i noen timer. Deretter var det rett til hudpleier og frisør. For så å handle klær. Etter det måtte de selfølgelig spise middag og drikke vin. Det kommer jo litt an på hvor mye penger du har lyst å spandere på det. Men har du råd så er det sikkert hyggelig med et weekend opphold på et hotel enten i nærheten eller utlandet. Eller som min tidligere kollega gjorde, å ha en hel dag +kveld i egen by. Og så kan du ta med deg ei god venninne eller ei god bok. :wink:

Tror egentlig du bare må bestemme deg for at nå gjør jeg det. Min kollega har ingen barn da, så var jo enklere for henne å bruke penger bare på seg selv.

Om du ikke har råd til hudpleier, shopping og middag på byn. Så kan du jo ha din egen "spa" helg hjemme. Mann og barn kan reise på teltur ei helg, så kan du gå hjemme med ansiktsmaske, hårkur, høre musikk, se en film gå på et museum. Eller hva du ønsker.

Og glem vaskingen, skitten forsvinner ikke! Det vet jeg alt om..he,he... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...