Gå til innhold

Han holder på med fler enn meg...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hanna_*
Skrevet

Jeg har hatt et slags forhold til en fyr jeg liker i ca 5 mnd. Jeg har bare likt han bedre og bedre, og den siste tiden har jeg kjent at jeg har blitt skikkelig forelska i ham.

Jeg har hele tiden tenkt at vi er "på vei et sted" og at vi kanskje kommer til å bli sammen. Vi sover hos hverandre flere ganger i uka og henger sammen på dagen, og har det veldig koselig sammen.

For noen mnd siden spurte jeg ham om han holdt på med fler enn meg, det sa han at han ikke gjorde. En tid senere spurte han meg om jeg holdt på med fler (fordi han hadde mistanke etter at jeg hadde vært ute med en god venn) det sa jeg at jeg ikke gjorde, men jeg vet ikke helt om han trodde på meg.. Han spurte meg igjen for noen uker siden, og jeg sa at han var den eneste.

Jeg har prøvd å vise ham at jeg liker ham veldig godt, men vet ikke helt om han har tatt opp signalene jeg har prøvd å sende.

I går sov jeg hos ham, og lå våken etter han hadde sovnet. Mobilen hans lå rett ved siden av meg, og nyskjerrigheten min tok litt overhånd, så jeg sjekket inboksen hans. Jeg vet at det var galt av meg, men jeg orket ikke å gå å lure på om det var noen andre lenger. Der fant jeg noen meldinger fra en annen jente som ganske klart antydet at de holdt på. Jeg ble veldig skuffet og lei meg, og lå ved siden av ham og gråt nesten hele natta. Men jeg snakket ikke med ham om det dagen etter, fordi jeg var full av følelser og tenkte jeg trengte å summe meg litt før jeg tok den praten med ham.

Nå skjønner jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, fordi jeg liker ham så veldig godt, og er redd for å miste ham. Jeg vet jo ikke hvor seriøst dette med hun andre er. Og vi er jo ikke sammen, så teknisk sett så har han ikke gjort noe galt, men alikevell blir jeg veldig såret. Jeg lurer litt på hvordan jeg skal forholde meg til denne situasjonen, og jeg kan jo ikke fortelle ham at jeg sjekket inboksen hans. Og hvis jeg spør ham igjen om han holder på med fler enn meg, så kommer han sikkert bare til å si nei...

Setter veldig pris på gode råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager å måtte si det, men det er godt mulig hans hjerte er ett annet sted enn hos deg...

Dere har holdt på i mange måneder og likevel blir det slik du beskriver, det er noe som ikke stemmer her.

Skrevet (endret)

Jeg tror det er på tide at dere tar en statusrapport, og finner ut hva og hvor dere vil med hverandre.

Etter fem måneder bør det ikke skremme han at du spør om han er interessert i et forhold. Er han ikke sikker på det, kan du nok være ganske sikker på at det kommer til å fortsette slik, hvor han har flere han treffer.

Slik det er nå får han jo i pose og sekk, og ved at du ikke vet om den andre jenta (hun vet sikkert ikke om deg heller), så har han det som plommen i egget og slipper å forholde seg til noe annet enn det han opplever der og da.

Endret av Shaz
Skrevet

Du vet ingenting om den andre jenten blir ikke så lett å uttale seg da, har du aldri hatt mistanke før? kanskje de bare er venner?

Gjest Kråkaa
Skrevet

I mine øyne så er det kun to ting du kan gjøre; Dropp fyren,eller konfronter han med oppdagelsen din. .

Skjønner godt at du føler deg såret .Selv om dere ikke har definert noe så er det kanskje i denne perioden at man gir mye av seg selv og det hele er veldig følsomt.

Skrevet

Synes du skal være dønn ærlig og si at du har lest meldingene hans jeg, også spørre han rett ut hva slags forhold dere har... Enten er hu bare ei god venninne (som han tydeligvis har et nært forhold til), eller så blir han fly forbanna for at du har lest meldingene hans (noe han har god grunn til), eller så får dere virkelig snakket ut, og plutselig kan du smile til verden og si at du har fått deg kjæreste!!

Skrevet

Det rette er vel å fortelle han at du har sjekket innboksen hans..

Ellers kan du begynne med den enkle versjonen og spør han igjen om han holder på med noen andre også. Sier han nei, kan du jo spør om han er helt sikkert på det, pga du har en dårlig følelse. Men du kan legge til at det kanskje bare er pga du er usikker på hans følelser og for at du skulle ønske dere var kommet lenger i forholdet enn dere har på den tiden dere har holdt på.

Sier han fortsatt nei bør du innrømme at du har lest innboksen og at du beklager dette, men nysgjerrigheten tok overhånd.

Han blir sikkert sur, men da har han løyet så mye at da er sikkert forholdet ganske dårlig ute fra før uansett.

Håper du finner ut av det. Er ikke noe vits i å klamre seg fast i et syltynt håp når du vet du kan finne en som bare vil ha deg :)

Lykke til!

Skrevet

Mulig jeg krever for mye, men jeg skal vite med en gang hvor "vi" er og det skal gå begge veier fra dag 1. Setter grenser ganske fort hvis ikke han takler det så blir det ikke noe mer. 5 mnd er ganske lang tid og ikke vite, hadde han virkelig vært forelsket i deg antar jeg du hadde visst det, skal ikke være nødvendig å vite om det er noen andre. Hvorfor? vel, fordi du merker det på mennesket om han liker deg, vil være med deg og er seriøs, han sier det til deg med ord og handling.

Skrevet

Du sier du har sjekket mob og at det er viktig for deg å være 100% sikker pga frykt for kjønnssykdommer. (Sånn sett slipper du å føle deg dum hvis han sier han ikke vil bla bla bla)

Hva var det egentlig som stod i de mld da? Og hvem er han? Hehe, vi skulle nesten ha opprettet et lite arkiv her inne så vi kan holde styr på disse mennene våre.

Skrevet

Hva stod i meldingen da? sikker på det ikke var vennskaplig, lett å mistolke..

Skrevet

Jeg ville trukket meg stille tilbake. Og sagt at jeg var iferd med å få dypere følelser, noe jeg mistenker ham for ikke å ha. Og jeg ville ikke bli såret fordi jeg ikke stoler på at det ikke er andre jenter med i bildet.

Og så hadde jeg ikke tatt kontakt mer. Hadde han latt tingene være da så hadde jeg visst at han nok ikke var like interessert som meg.

Skrevet

Finn først ut om han faktisk bedrar deg, før du bestemmer deg for at du ikke vil miste ham. Det høres rett og slett helt idiotisk ut, som du sier det; at du er redd for å miste ham, når han holder på med flere enn ham! Sorry altså, men medlidenhet får du ikke.

Gjest Gjest_Hanna_*
Skrevet

Dette høres kanskje rart ut, men jeg tror fortsatt at han liker meg. Men jeg tror han er veldig redd for å binde seg til meg, og at det er der problemet ligger.

Utfra meldingene jeg leste virket det som det var snakk om et ONS, kanskje litt mer, men ikke noe forhold.

Noe som plager meg litt er at jeg tror kanskje ikke jeg har vært klar nok på hva jeg vil. Jeg har aldri fortalt ham at det er han jeg vil ha. Jeg har aldri innrømt hvor godt jeg egentlig liker ham, eller at jeg vil at han skal holde på med bare meg, fordi jeg er redd for å være den som gjør seg sårbar av oss.

Selv om han er redd for å binde seg til meg, tror jeg at jeg må fortelle ham (kanskje på en litt tilfeldig måte) at det er han jeg vil ha...

Skrevet

Huff. Det høres skikkelig kjipt ut!

Jeg tror ikke jeg kunne klart å holde på med en gutt etter å fått vite noe sånt. Han har jo jugd til deg med å si at du var den eneste! Dårlig oppførsel av han!

Skrevet

For meg kan det virke som at han prøvde å fortelle deg det. Han spurte deg om du hadde andre. For hvis du hadde det, så kunne han si at det hadde han også.

Gjest Gjest_Hanna_*
Skrevet
For meg kan det virke som at han prøvde å fortelle deg det. Han spurte deg om du hadde andre. For hvis du hadde det, så kunne han si at det hadde han også.

Jeg tror egentlig ikke det, for det er en stund siden han spurte meg om jeg holdt på med fler, og det med hun andre dama skjedde etter dette.

Jeg vet ikke helt om jeg klarer å stole på ham etter dette, men jeg vil veldig. Jeg tror kanskje jeg trenger å forstå hvorfor han hadde sex med henne, for å kunne vurdere noe mer med ham. Min teori er at det er fordi han er redd for å binde seg til meg, når han ikke vet hva jeg vil, og hva jeg føler, men jeg vet jo ikke om det er riktig.

Jeg vil hvertfall ikke bare droppe ham uten å vite hva han tenker...

Skrevet
Jeg tror egentlig ikke det, for det er en stund siden han spurte meg om jeg holdt på med fler, og det med hun andre dama skjedde etter dette.

Jeg vet ikke helt om jeg klarer å stole på ham etter dette, men jeg vil veldig. Jeg tror kanskje jeg trenger å forstå hvorfor han hadde sex med henne, for å kunne vurdere noe mer med ham. Min teori er at det er fordi han er redd for å binde seg til meg, når han ikke vet hva jeg vil, og hva jeg føler, men jeg vet jo ikke om det er riktig.

Jeg vil hvertfall ikke bare droppe ham uten å vite hva han tenker...

En mann som er INTERESSERT I DEG har ikke sex med andre.

Skrevet

Han kan være interessert i henne selv om han ligger med andre (de har jo ingen avtale om trofasthet så vidt jeg har forstått). Men det er ikke så lurt å ha sex med ei annen hvis han har lyst til å bli sammen med hun første (TS).

Skrevet
Han kan være interessert i henne selv om han ligger med andre (de har jo ingen avtale om trofasthet så vidt jeg har forstått). Men det er ikke så lurt å ha sex med ei annen hvis han har lyst til å bli sammen med hun første (TS).

Jeg tror ikke på at ett menneske kan være oppriktig interessert og ha sex med andre samtidig.

Skrevet
En mann som er INTERESSERT I DEG har ikke sex med andre.

TULL!!!!

Han vil da vel heller ikke tape ansikt om han ikke vet hvor han har henne. Sex med andre = mindre sårbar = kan fortsette med henne uten å bli gå på veggen av usikkerhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...