Gå til innhold

Hvor mye betyr mor/far til ditt barn for deg? Sel om det er slutt!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hilde_*
Skrevet

Hvor mye betyr mor/far til ditt barn for deg? Sel om det er slutt!!!!!

Du selv har funnet en/ei annen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor mye betyr mor/far til ditt barn for deg? Sel om det er slutt!!!!!

Du selv har funnet en/ei annen?

Ingenting....

Skrevet

Hun er og blir et ondt menneske, så betyr i hvertfall ikke noe godt i mitt liv. Men krangler ikke da.

Skrevet

Han betyr ingenting for rmeg.

Har ikke noe kontakt med han, og han har ikke kontakt med sin sønn..

Skrevet

Betyr ikke en eneste dritt, fyren slo meg.

Gjest Gjest_Hilde_*
Skrevet

ond mor?

En far som ikke ser noe til sin sønn,straffes barnet.

Skrevet

Vi er veldig gode venner. Snakkes alt fra 1 gang i uken, til daglig nå når ungene sliter med sykdom. Ingen av oss har funnet en ny, men tviler sterkt det ville virket inn på noen måte.

Må legge til at vi har delt omsorg også da.

Gjest Gjest_Mona_*
Skrevet

Litt av en holdning på enkelte her... sikkert gøy for barna når foreldrene hater hverandre.

Jeg er kjempegode venner med faren til mine barn, vi har begge etablert oss på nytt med nye partnere, men vi er venner alle sammen, vi snakkes flere ganger i uken og finner på ting sammen med barna.

Min nye samboer pleier å dra på fisketurer sammen med ham, og jeg har jentekvelder med dama hans.

De betyr kjempemye for meg, begge to, nå har de fått enda et barn og jeg er vel nesten like glad i den lille babyen som mine egne.

Ja, det går faktisk an.

Skrevet

Jeg prøver å fokusere på barnet vi har sammen. En gang i tiden valgte jeg å få et barn sammen med denne fyren. Jeg levde sammen med han i mange år, og det var en grunn for at jeg valgte det. Et bittert og vanskelig brudd endret nok drastisk på betydningen han har for meg.

I dag er han en jeg samarbeider med om barnet. Barnet er hos han 40%, og dersom han ikke har det bra, så vil heller ikke barnet ha det bra mens hun er hos han. På den måten kan jeg si at jeg bryr meg om han, i den grad det angår barnet mitt. Innerst inne ønsker jeg ham lite godt.. men å puste med magen, og holde fokuset er nok min vei å gå..

Han lever nå, et år etter, i et nytt samboerskap.

Jeg er singel.

Skrevet

Han betyr mye for meg. Vi samarbeider godt om barna, og det er viktig for meg at vi bevarer et godt forhold for deres skyld. Hadde vi ikke hatt de så hadde vi sikkert ikke hatt kontakt, men det er nok mer fordi vi vokste fra hverandre og ikke har så mye felles lengre.

Skrevet

Jeg har 2 barn og 2 fedre...

Faren til min eldste (12 år) har jeg et veldig godt forhold til - og vi ringes en god del og har fin tone og greie avtaler. Når han henter, eller jeg leverer drikker vi kaffe hos hverandre.

Men det er ikke mer enn samarbeidet om vår datter. Dette er nok mest grunnet at han bor rundt 1 1/2 times kjøring fra meg. Han er nå gift med en annen også :)

Faren til min sønn bor omtrent 10 minutter fra meg med bil. Vi hadde et godt forhold en stund etter bruddet, men hans sjalusi og eiesyke tar ingen ende. Det har jeg vært nødt til å sette foten ned og ikke ha kontakt med ham utenom når det gjelder vår sønn.

Jeg synes det er veldig trist at det måtte bli sånn, men jeg vil ikke ha en ex som styrer livet mitt i evig tid. En god stund etter at jeg satte foten ned, ville han ikke snakke med meg og han har laget et sant helvete en periode... Men da han roet seg ned så jeg ingen grunn til å skulle gå rundt og være sur og vanskelig jeg også... Så vi samarbeider greit nå.

Når jeg henter eller leverer tar vi en kaffe og snakker normalt og greit - men det blir med det.

Selv har jeg en ny kjæreste og stortrives.

Far til eldstemann synes dette er helt topp. Faren til min yngste er VOLDSOMT sjalu....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...