Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer rett og slett på om noen vet om et merke som har singleter av god kvalitet, som er tettsittende og litt lang. Hva er din favoritt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper mine på Risøe! De er litt lange, har justerbare stropper, sitter godt og tåler endel. De har også en liten v-hals om man ønsker, og kommer i alle mulige farger.

Jeg har i allefall funnet en favoritt der! :)

Koster forresten 99,- der jeg pleier å handle.

Skrevet

Jeg liker best de jeg har fra JC. De er ganske lange, tettsittende, og mister ikke fasongen.

Skrevet

Hei.

De fleste av mine topper er kjøpt på BikBok og Cubus. jeg er veldig fornøyd med de og ikke er de så dyre heller... :jepp:

de er stramme og lange og passer veldig fint til tights :jepp:

Gjest Grafica
Skrevet

American Apparael. Men da må du enten til Stockholm eller handle på nett.

Skrevet

Jeg synes det fra BikBok er ganske dårlige, jeg! Fargen falmer, de lyse blir fort ganske "gjennomsiktige", og flere av dem har fått hull i vask... Men kanskje jeg bare har vært uheldig!

Skrevet

jeg liker godt de med ganske dyp rund hals og tykke stropper fra cubus:P koster 99kr, bruker de under hver eneste genser jeg har nesten, kommer i mange farger og=) men kjøp en som er akkurat passlig, i hvertfall ikke litt for stor, for den utvider segen halv størrelse en halvtime etter du tar den på:P

Skrevet

Ja, det kan nok stemme det FoxyFish :glare: De er sikkert ikke i beste kvalitet, men jeg er veldig fornøyd med hvordan de sitter på meg. :) . og prisen passer til en fattig student :gjeiper:

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med singlettene fra Cubus.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med de jeg kjøper hos Gina Tricot. De er lange, smale, i mange farger, og holder vask etter vask.

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Jeg elsker de fra Gina Tricot! Må nesten inrømme at jeg er litt avhengig... :sjenert:

De er lange, og smale, eneste er at de utvider seg litt ut, men det er ikke så mye at de gjør noe. Absolutt ett must i klesskapet mitt hvertfall !

Gjest Charming
Skrevet

Jeg liker best de fra Gina Tricot og JC. :)

Skrevet

Marwin med bryterrygg på JC er gode, og innimellom finner jeg noen gode på Only/Vero Moda.

Hadde én singlet fra gina tricot, og den ble så fort stygg; stoffet ble tynt enkelte steder og den ble slaskete. Jeg tror jeg får gi dem en sjanse til, har hørt fra andre også at de er gode.

Skrevet (endret)

De eneste jeg har funnet og likt baade formen og kvaliteten paa er de fra L.O.G.G. paa H&M.

Endret av Chimamanda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...