Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fuglehue
Skrevet

JEG ER SÅ LYKKELIG!!!!

Åååååååååååååå :D

Makan så forelsket man kan bli!

Aldri har jeg møtt noen som er så flink til å gi og ta imot komplimenter, og gjør noen lykkelig bare ved å være seg...

Sukkk......

:hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o

Hvor lenge har du kjent denne gutten da? Du...virker jo...mildt...sagt...hoppende kjempeforelsket!

Maiken

Gjest Fuglehue
Skrevet

Kjent han siden april, likt han altfor lenge uten å ha innrømt det for meg selv, men så åpnet jeg øynene og de er forvandlet til hjerter og dubidu

Skrevet

Ah... LOVE :hoho:

Høres godt ut OgaBoga!!

Suz :wink:

Gjest Fuglehue
Skrevet

ja det er så koselig at jeg nesten pisser på meg :D fikk en melding at dette var en lykkelig dag for han siden jeg skulle komme HYYYYYL jeg gliser :D :D :D

Skrevet

Gratulere!!! Vet hvordan du har det........... ROSA skyer overalt!!! Og jeg skal treffe kjærsten min i dag... Om alt for mange timer!!!! :hoppe:

Gjest Lille My...
Skrevet

Gleder meg på dine vegne....

Håper du får en deilig sommer sammen med den utvalgte.....

:enig_animasjon:

Skrevet

:D Nyt følelsen!!!!

Min har vart i over et år og,det er helt vidunderlig....... :hoppe:

Gjest Milah
Skrevet

Åh det er så deilig å være forelsket!! Ha en fin sommer da.. :D

Skrevet

Kjærligheten har samme virkning som alkohol. Jo mer man mister kontrollen over seg selv, jo mer tror man at man behersker situasjonen.

Louis-Ferdinand Céline

:blunke:

Gjest Embla s
Skrevet
Kjærligheten har samme virkning som alkohol. Jo mer man mister kontrollen over seg selv, jo mer tror man at man behersker situasjonen.  

Louis-Ferdinand Céline

:blunke:

Flott sitat! :D

Skrevet

Sukk, høres fantastisk ut å være nyforelsket. Heldiggris, nyt følelsen og lykke til!

Gjest Fuglehue
Skrevet

Så masse koselige svar :) Jeg er nervøs, skal sove hos han for første gang i morra... ting jeg er livredd for er

snorking

sikling

morraånde

FYYYSJ oppmuntre meg!

Gjest vampie
Skrevet

ikke glem sminkeløst morratryne! huhu :D

Gjest Fuglehue
Skrevet

Å nei og faen! :o Men det er ikke så ille som hun andre dama som skal overnatte med kameraten hans der (i et annet rom ja :o ) hehe se på blackdragon på dd, morratryne døgnet rundt :D

Gjest vampie
Skrevet

drittdate funker ikke for meg!!! hverken igår eller idag snerr... kanskje de har sperra ip'en min :o

Gjest Anonymous
Skrevet

:hjerte: Det er så hærlig å være forelsket. Kos deg!!!:hjerte:

Med hånden på hjertet kan jeg si av vi også er forelsket etter 8 år. :hjerter:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...