Gå til innhold

Himmelblå

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Søndag den 8. februar begynner sesong 2 av Himmelblå.

Himmelblå

Jeg leste en plass at de vurderte sesong 3 også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
:hoppe: Endret av Bellatrix
  • 3 uker senere...
Skrevet

I kveld kl. 20. Håper Roland er mer sympatisk i denne sesongen, hvis han først skal ende opp med hovedkarakteren.

Skrevet

Leste på nettet i går at sesong 3 skal begynne innspillingen i slutten av april!

Skrevet
I kveld kl. 20. Håper Roland er mer sympatisk i denne sesongen, hvis han først skal ende opp med hovedkarakteren.

kl 20:30.

Skrevet

Det er tre sesonger av originalserien, så vi kan vel gå ut fra at det blir like mange av denne også.

Two Thousand Acres of Sky, som er den serien Himmelblå er basert på er forøvrig veldig bra, faktisk bedre enn Himmelblå (men originaler er vel gjerne best). Kan varmt anbefales. :)

Skrevet

Jeg hadde gledet meg veldig, men ble skuffa i kveld. :tristbla: Synes dialogene var kunstige, og en del av skuespillerprestasjonene holdt ikke helt mål. Særlig bonding-biten med Marit og datteren synes jeg bare var flau. Jeg gir ikke opp, men håper det tar seg opp, altså!

Skrevet

varte ikke hver episode 1 time før?..var bare 45 minutter igår.. (dog 45 minutter med pinlig dialog...

Skrevet

Jeg var også skuffet over gårsdagens sesongstart. Kjedelig, rett og slett.

Men jeg gir den en sjans neste søndag også.

Skrevet

45 min sist også. jeg synes det var bra. gleder meg til søndagen.

Gjest Catwoman
Skrevet

Hun som spiller Kristel er jo hun som spilte i BareBea. Hun venninnen som skulle ordne sex-debuten til Bea.

Synes egentlig rollefiguren hennes i BareBea er temmelig lik rollefiguren hun har i Himmelblå.

Skrevet

Himmelblå er søndagens høydepunkt.

Gleder meg til neste episode.

Om ca 2 mnd skal de begynne innspillingen av sesong 3!

Gjest Gjest_Silvia_*
Skrevet
Det er tre sesonger av originalserien, så vi kan vel gå ut fra at det blir like mange av denne også.

Two Thousand Acres of Sky, som er den serien Himmelblå er basert på er forøvrig veldig bra, faktisk bedre enn Himmelblå (men originaler er vel gjerne best). Kan varmt anbefales. :)

Får man kjøpt den på dvd eller?

Hvilken kanal har den gått på?

Skrevet
Får man kjøpt den på dvd eller?

Hvilken kanal har den gått på?

Ja, jeg kjøpte den på Amazon.co.uk. Den gikk på BBC1 for 7-8 år siden.

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...