Gå til innhold

Brudefrisør

Gjest Gjest_Lille my_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lille my_*
Skrevet

Skal gifte meg til sommeren i Ski. Noen som har en frisør å anbefale? Gjerne et sted man kan sminkes og ta på kjolen. Trenger ikke å være i Ski, går an å dra til Oslo, Askim etc. Ringt litt rundt i Oslo, og utrolig stor forskjell på prisene. Alt fra 600,- til 1600,- timen for å sette opp håret. Hva bør man regne med å betale?

Vet at det finnes en brudesalong i ski som fikser alt, men da må man kjøpe kjole der... Har alt kjøpt kjole et annet sted.

Bør man betale for forloveren også hvis hun ønsker å sette opp håret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skal gifte meg til sommeren i Ski. Noen som har en frisør å anbefale? Gjerne et sted man kan sminkes og ta på kjolen. Trenger ikke å være i Ski, går an å dra til Oslo, Askim etc. Ringt litt rundt i Oslo, og utrolig stor forskjell på prisene. Alt fra 600,- til 1600,- timen for å sette opp håret. Hva bør man regne med å betale?

Vet at det finnes en brudesalong i ski som fikser alt, men da må man kjøpe kjole der... Har alt kjøpt kjole et annet sted.

Bør man betale for forloveren også hvis hun ønsker å sette opp håret?

Hei, har hørt at det finnes en bra i Ås sentrum som ikke skal være så veldig dyr. Tror det er vanlig å betale for forlover tror jeg.

Gjest Gjest_Lille my_*
Skrevet

Takker for tips! Vet du hvilken i ås sentrum som var bra? fant en del på gulesider, men ingen hadde hjemmeside, så det var ikke så lett å få noe inntrykk.

Flere som vet om noen brudefrisører?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...