Bridget Skrevet 26. juni 2003 #1 Skrevet 26. juni 2003 Jeg har siden februar hatt store plager og har (endelig) fått henvisning til hudspesialist og skal bestille time allerede i morgen. Jeg har hørt en på Hudklinikken i Operapassasjen er kjempebra, men de har ikke støtte så der kan jeg ikke bruke frikortet. Noen som vet om en bra lege hvor jeg kan få det dekket av frikortet mitt (har allerede langt overskredet egenandelen...)? Har lagt denne på Velvære, klær, sminke også fordi jeg ikke vet helt hvor den hører hjemme...
Gjest Lady-M Skrevet 27. juni 2003 #2 Skrevet 27. juni 2003 Synes du bør høre med fastlegen din om de kan anbefale en hudlege, slik du får brukt frikortet. De har ofte oversikt over spesialister i sin kommune. Går selv til Hudklinikken i operapasasjen, men det blir veldig dyrt! De er til gjengeld veldig flinke. Har hatt plager som ingen lege fant ut av før jeg dro på Hudklinikken, de så hva det var med en gang! 8)
Midnattsol Skrevet 27. juni 2003 #3 Skrevet 27. juni 2003 Synes også du skal høre med legen din om henvisning videre. Hvis ikke -Sjølyst medisinske senter f.eks.
Bridget Skrevet 28. juni 2003 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2003 Hei! Takk for hjelpen! Har nå fått bestilt time - var ikke enkelt siden mange har feriestengt fra mandag av, men skal nå til hudspesialist mandag. Takk skal dere ha! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå