Gjest problemos Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Har et problem. Har nettopp innsett at jeg bare tenner på damer som avviser meg. Min første kjæreste avviste meg i hytt og pine. Møtte senere ei stabil og god dame, men tente ikke noe særlig på henne. Senere møtte jeg ei dame som ble kjæreste og samboer. Hun var veldig stabil og bra - og jeg tente ikke så veldig mye på henne. Men, så bedro hun meg gjentatte ganger og tråkket på følelsene mine enda flere ganger. Tente ikke så mye på henne da heller. Men, nå har jeg forlatt henne, men først nå begynner jeg å tenne på henne - når jeg ser bilder av henne og også ser at hun går lett videre i sitt liv. Ønsker bare et stabilt forhold med ei stabil og varm dame. Hvorfor tenner jeg bare på damer som behandler meg som dritt? Hva skjer???
Gjest Illiya Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Du har en hangup på badgirls! Akkurat som noen damer har på badboys. Hva du skal gjøre med det vet ikke jeg. Ikke enkelt å styre hvem man skal tenne på
Gjest Gjest_bdsm_* Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Har et problem. Har nettopp innsett at jeg bare tenner på damer som avviser meg. Min første kjæreste avviste meg i hytt og pine. Møtte senere ei stabil og god dame, men tente ikke noe særlig på henne. Senere møtte jeg ei dame som ble kjæreste og samboer. Hun var veldig stabil og bra - og jeg tente ikke så veldig mye på henne. Men, så bedro hun meg gjentatte ganger og tråkket på følelsene mine enda flere ganger. Tente ikke så mye på henne da heller. Men, nå har jeg forlatt henne, men først nå begynner jeg å tenne på henne - når jeg ser bilder av henne og også ser at hun går lett videre i sitt liv. Ønsker bare et stabilt forhold med ei stabil og varm dame. Hvorfor tenner jeg bare på damer som behandler meg som dritt? Hva skjer??? Kanskje du er submissiv og trenger en Domina?? Seriøst ment. De er faktisk gode til å være avvisende (som en del av gamet. For å tenne deg) Da kan du få både i pose og sekk. En stabil dame, som alltid later som om hun avviser deg Hvis det når er slik at du ikke er BDSMer så har du et litt større problem, da vet jeg ikke hva du skal gjøre med problemet.....
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Du var sikkert vant til å bli avvist i barndommen av dine foreldre go nærmeste + venner, slik at du liker det som voksen også.
Gjest problemos Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 tente tidligere på tanken om å bli knytta fast, men ikke med min siste eks... kanskje fordi hun ikke var så feminin.............? foreldrene mine har ikke avvist meg, tror jeg? men de reiste utenlands i noen uker da jeg var under et år gammel... om det har betydning...
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 tente tidligere på tanken om å bli knytta fast, men ikke med min siste eks... kanskje fordi hun ikke var så feminin.............? foreldrene mine har ikke avvist meg, tror jeg? men de reiste utenlands i noen uker da jeg var under et år gammel... om det har betydning... Ja, da kan man lett føle seg .. avskåret. Neida, for de fleste har det ingen betydning. Mønsteret ditt kan forandre seg etter hvert som du modnes.
Jade Skrevet 21. januar 2009 #8 Skrevet 21. januar 2009 Hvis du finner deg ei snill og hyggelig jente som liker litt "skuespill" da? Da kan hun være slem og avvisende og leke hard to get når dere skal ha sex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå