ellaG Skrevet 21. januar 2009 #1 Del Skrevet 21. januar 2009 Ønsker å kjøpe meg høye gummistøvler, men d er problematisk da jeg har så brede legger. Vet noen om d er noen som forhandler gummistøvler med ulik skaftvidde. Har prøvd gummistøvler med knyting foran, men disse er også litt trange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nolia Skrevet 8. februar 2009 #2 Del Skrevet 8. februar 2009 Har akkurat samme problemet!! Har to par gummistøvler nå da, det ene er et par jeg kjøpte for 100 kr for noen år siden, de er kjempe kule men akkurat litt for trange, så kan ikke bruke de så lenge om gangen, fks hvis jeg skal være en hel dag på skolen fks... Det andre paret jeg har kjøpte jeg på H&M, de er brede nok i leggen, men er så tunge å ha å at jeg får så lett gnagsår på hælen.... Så de bruker jeg bare når jeg skal på butikken som ligger rett over gata.... så ja, hvis noen har noen tips så vil jeg også ha..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #3 Del Skrevet 9. februar 2009 Økonomisko har noen seilerstøvler som er ganske brede i leggen. Har dere prøvd der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå