Gå til innhold

Jeg er jomfru

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er også 27 og jomfru (mann). Ser at det er en del forsøk på å "diagnosere" sånne som meg her, jeg er enten kristen, mentalt syk eller er skaphomse. Jeg er vel egentlig ingen av delene, selv om selvfølelsen ikke alltid er helt på topp.. Har minst en kompis (to år eldre enn meg) som jeg er 99,7% sikker på er jomfru, selv om vi egentlig aldri har snakka om det.

Men siden jeg heller ikke har noe som helst ønske om å gifte meg, er jeg vel ikke akkurat drømmemannen i dette tilfellet :tongue:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Folk er jo forskjellige når det gjelder hvordan de ser på sex og ekteskap etc. Selv om de fleste gutter har hatt sex når de nærmer seg midten av 25 årene gjelder det jo garantert ikke alle. Å kommentaren til venninna de viser jo bare et veldig fordømmende menneskesyn som du naturlignok ikke bør legge noe vekt på. Skulle man lagt vekt på hennes argument kunne man jo også sagt " en jente som er 28 og ikke har hatt sex må være en taper etc", hvorfor kan ikke en gutt ha samme holdninger til seksualitet som deg uten å være en taper? Andre av kommentarene her spesielt den ene med " ja ikke noe problem å finne en jomfru så sant du godtar at han er szhizop/ sosial angst etc" er jo bare så latterlig! Selv om jeg har som leveregel å prøve å ikke se ned på folk så ser jeg med overbærenhet ned på deg as, og er glad for at det virkelige liv og virkelige mennesker ikke er så enten/ eller og så enkelt og greit som det du gir uttrykk for..Å bare så det er sagt så er det en god del år siden jeg var jomfru, men må si jeg blir irritert over at folk skal være så extremt fordømmende så sant noen har litt ulike syn enn andre på hva som skal til/ når de ønsker å ha sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...