Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har bursdag på mandag, og jeg tenkte jeg skulle ta han med ut å spise og kanskje på kino.

Men vi har ikke all verdens av penger. Lurer på om noen vet om et sted i sentrumsområdet med billig og god mat, vi er ikke kresne og spiser det meste.

Tenkte jeg skulle bruke sånn ca 300 på mat og drikke for 2.

Skrevet

Yayas har kjempegod og billig mat (thaimat). Restaurant både i Vika og på Majorstuen.

Hovedrettene ligger vel på kr. 140,- tror jeg.

http://www.yayas.no/

Curry & Ketchup på Majorstuen har god og veldig billig mat (indisk). Kan være litt ventetid på å få bord der.

Skrevet

Rice Bowl har kjempegod og billig thai-mat. Ligger litt nedenfor Youngstorget. En middag der koster ca 90-120 kr.

De serverer forresten ikke alkohol der..

Skrevet

Curry & Ketchup er ganske rimellig, og veldig god mat! Den ligger i Kirkeveien på Majostua, ikke langt fra Frognerparken. Ellers er Billabong på Majorstua også veldig bra! De har diiigre retter med pasta, spaghetti og lignende til litt under hundrelappen. Og det er veldig koselig der!

Og da har man jo også Colosseum kino rett ved :)

Skrevet

hei

Jeg og kjæresten min har fått oss en favoritte restaurant i Oslo, som heter Mama rosa, den ligger rett bak stortinget, i annen etasje, så hvis du får bord ved vinduet, kan dere sitte og se utover Karl Johan og slottet :jepp:

Maten der er kjempe god :D De selger italiensk mat og den er absolutt til å anbefale.

vi betaler under 250 kr for 2 italienske pizza og brus.(og vi blir gode og mette) :jepp:

maten blir levert fort og de spiller romantisk italiensk musikk.

Absolutt å anbefale til feiring av kjæresten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...