Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk ambefalt origins mega mushroom face cream på et parfymeri, fikk en prøve på den å var veldig fornøyd (borsett ifra at samboer syns den lukter grusomt..men d får så være, den er bra til min problem hud)

nå vil jeg kjøpe den.. prøve å finne billig på nett (noen som vet om noe sted? de hadde ikke ansiktskremen på strawberrynet)

men så har jeg jo fått med meg at det er noe som heter serum? jeg har lyst å bruke litt penger på huden min, men ikke noe som ikke FUNKER.. altså.. jeg har normal hud, tror ikke på mirakel-kremer å sånn. men jeg tror på å pleie å rense huden riktig. burde jeg kjøpe dette serum greiene? noen som har mye erfaring med origins sine produkter???

håper på svar:)

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Studenten_*
Skrevet

Jeg ser mushroom kremen er for salg på ebay.uk for ca £12. Alt (!!!!) som selges på parfymeriene er praktist talt lureri, i hvert fall hvis man tar utgangspunkt i ingredienser og priser. Det er noen steder på nettet som selger gode produkter og man kan velge de aktive ingrediensene man vil ha i selv for et par hundre kr. Man kan faktisk gjenskape de mest prestigefylte merkekremene for en brøkdel av prisen, i mange tilfeller med en "null mindre" i prisen også. Et enkelt triks er å bruke en rimelig krem man liker og så tilsette den aktive ingrediensen selv. Planteekstrakter, vitaminer og antioksidanter er tilgjengelig i et bredt utvalg beregnet for å løses opp kremer og serum. Skinactives har et utrolig bra utvalg av de mest potente stoffene som er brukt og som har en viss vitenskapelig dokumentasjon bak seg. Det er flere av disse stedene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...