Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre med pus?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Fuglehue

Foreldrene mine stikker til oslo på lørdag til søndag, og jeg stikker til typen. Nå har ikke pus vært hjemme alene så lenge før, så jeg lurer på hva jeg skal gjøre, ha den inne i et døgn, eller sette mat og vann ut? Setter jeg den inne blir det vel for varmt, men tenk om styggedyr stjeler maten dens ute? Usj sikkert ikke noe pes i det hele tatt, men dette er litt nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, det kommer jo litt an p ådet da.. Hvordan er miljøet der du bor? hvor lenge skal den være alene? Pleier den å være mye ute?

Når jeg reiser fra katten min pleier jeg å ha en som kommer innom en gang om dagen eller kanskje annenhver, skifter vann og gir mer mat. Da kan også katten gå ut og inn som den vil i løpet av de dagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vampie

dyreplager som jeg er, mine to katter var ute i to døgne mens jeg var borte. satte ut no vann og mat til dem da. middagsbolla di klarer seg nok ute en dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Meeeen jeg stikker jo på dagen til vekk, og kommer hjem på søndag kveld, det er jo egentlig et halvt døgn kanskje, tror jeg tar bolla ute hahaha middagsbolla vampie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...