Gjest missLady Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Hvor ofte møter du kjæresten din i uken? Og hvor lenge har dere vært sammen? Jeg har fått inntrykk av at jeg er litt "unormal" iforhold til andre venner. Vet det ikke er noe fasitsvar, men er litt nysgjerrig på hvor ofte dere her på KG møter deres kjære
Miel Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Vi er sammen nesten hver dag faktisk... Nå flytter vi sammen også. Har vært sammen et halvt år. Det var vel kanskje ikke like ofte i begynnelsen, da var vi nok begge litt redde for å virke for desperate, men nå tar vi det liksom bare for gitt at vi lager middag sammen og sover sammen enten hos han eller meg.
tinaballerina Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Jeg og kjæresten min har vært sammen i snart et halvt år, og vi er sammen et par dager i ukedagene, og hele helgen!!REkker å savne han masse før vi sees igjen!!!
Involvert Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 I og med at vi bor sammen så sees vi hver dag Men innimellom, et par ganger i uka feks, så setter vi av tid til at det bare skal være oss Driver å pusser opp ogsånt nå, så det er ikke så mye kjærestetid.
Gjest shane Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Vært sammen i 2 mnd ca,og sees ca 1-3 ganger i uka
MonicaØH Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 (endret) Vi har vært sammen i 7 måneder og 3 uker og 1 dag ( :rødme: ) og vi har et avstandsforhold, så vi møtes hver helg :D Skal flytte til han i sommer da Endret 21. januar 2009 av MonicaØH
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 Vi har vært sammen i 3 mnd og sees så og si daglig. Begge bor veldig nær hverandre, og han misliker hybelen sin (har ikke skikkelig seng der engang). Så det blir til at uansett om vi ofte driver med ting på hver vår kant hele dagen så kommer han til meg på natta og sover her. Unntaket er selvsagt hvis en av oss er bortreist, eller dager hvor vi er slitne og fryktelig opptatt hele dagen og skal opp tidlig neste dag osv. Blir nemlig ikke alltid så mye søvn, hehe. I tidligere forhold har det vært mye sjeldnere, jeg foretrekker egentlig å holde på spenningen ved å ha litt avstand og har aldri hatt behov for å henge med kjæresten hver eneste dag. Men nå er jeg helt ute på bærtur-forelsket og må ha ham hver kveld :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #8 Skrevet 21. januar 2009 Vi har vært sammen i 3 mnd og sees så og si daglig. Begge bor veldig nær hverandre, og han misliker hybelen sin (har ikke skikkelig seng der engang). Så det blir til at uansett om vi ofte driver med ting på hver vår kant hele dagen så kommer han til meg på natta og sover her. Unntaket er selvsagt hvis en av oss er bortreist, eller dager hvor vi er slitne og fryktelig opptatt hele dagen og skal opp tidlig neste dag osv. Blir nemlig ikke alltid så mye søvn, hehe. I tidligere forhold har det vært mye sjeldnere, jeg foretrekker egentlig å holde på spenningen ved å ha litt avstand og har aldri hatt behov for å henge med kjæresten hver eneste dag. Men nå er jeg helt ute på bærtur-forelsket og må ha ham hver kveld :rødme: He he så søtt!
Eske Skrevet 21. januar 2009 #9 Skrevet 21. januar 2009 Jeg har vært sammen med kjæresten min i ett og et halvt år snart, og vi sees kanskje tre-fire ganger i uka, og er sammen ett par ganger i uka. Vi har hatt litt problemer tidligere pga jeg følte vi så hverandre for sjelden, og da var vi enda sjeldnere sammen, men det er i allefall blitt bedre nå Enn du TS, hvor ofte er du sammen med kjæresten din?
Fortunatus Skrevet 21. januar 2009 #10 Skrevet 21. januar 2009 vært sammen i litt over et år og vi møtes omtrent annenhver dag.. Helgene tilbringer vi som regel litt mer tid sammen enn ellers. Men kan fort gå an å ta 2-3-4 dager fri uten særlig problemer. SYnes det funker fint sånn
Telys Skrevet 21. januar 2009 #11 Skrevet 21. januar 2009 Vi har vært sammen i 5 år og 3 måneder,bor sammen:) Men før jeg flyttet inn,så var vi med hverandre 2-3dager i uken+ helgene sånn ca:) Det varierte jo litt,av og til gikk det en uke imellom (greit med litt avstand til tider),og av og til var vi med hverandre hver dag. Kjenner jeg savner litt de "gamle" tider,der savnet etter hverandre nesten var utholdelig. Da var det liksom så spesielt og hærlig når vi endeligt fikk se hverandre igjen
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #12 Skrevet 21. januar 2009 Varierer veldig. Nå er vi inni en periode der vi treffes 1-3 ganger i uka. Ikke helt optimalt for meg, men det pleier å komme sterkere tilbake etterhvert.
MonicaR Skrevet 21. januar 2009 #13 Skrevet 21. januar 2009 Vi har vært sammen i 1/2 år og ses nesten daglig - og overnatter i helgene.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #14 Skrevet 21. januar 2009 Vi har vært sammen i 1/2 år og ses nesten daglig - og overnatter i helgene. Spør bare av ren nyskjerrighet: Hvorfor overnatter dere ikke hver gang dere treffes?
Cæmis Skrevet 21. januar 2009 #15 Skrevet 21. januar 2009 (endret) Da vi bodde fra hverandre møttes vi så og si hver dag, men noen unntak pga skole og jobb eller andre planer med venner / familie. Vi møttes også hver helg og da også overnatting. Etterhvert som vi hadde vært lenger sammen ble det fler overnattinger og til slutt bodde jeg vel mer eller mindre hos ham. Vi var sammen ca 6 år før vi flyttet sammen , og et år senere flyttet vi sammen i felles leilighet. Nå ser vi hverandre hver dag da så klart. Endret 21. januar 2009 av Cæmis
tinky_winky Skrevet 21. januar 2009 #16 Skrevet 21. januar 2009 meg og kjæresten har vært sammen i litt over et år, og nå fortiden sees vi vel hver dag i en uke hver 6. uke (+/-).. Han er i militæret langt vekke, så får bare sett han når han er hjemme på perm.. Men til sommeren flytter vi sammen, så da får jeg sett han hver eneste dag! :D Før vi ble sammen og i begynnelsen da vi ble sammen så jeg han hver dag, da vi gikk i samme klasse.. Stor overgang fra hver dag til hver 6.uke.. =/
Gjest Gutt92 Skrevet 21. januar 2009 #17 Skrevet 21. januar 2009 1-2 ganger i uka, av og til sjeldnere... Vært sammen i litt over 1 år og 1 måned
MonicaR Skrevet 22. januar 2009 #18 Skrevet 22. januar 2009 (endret) Spør bare av ren nyskjerrighet: Hvorfor overnatter dere ikke hver gang dere treffes? Det er vel helst av praktiske grunner... Han har en fjøs å ta seg av om morgenen, jeg har 2 barn som skal på skole og i barnehage. Begge er i jobb også. Så det blir litt stress dersom jeg skulle tatt ungene mine med til ham - og alle ting som må være med der + hunder, eller han må tidlig, tidlig opp for å kjøre hjem og ta fjøset før han skal på jobb osv... Og en annen liten ting er jo også det at dersom det ikke er en DAGLIG ting å overnatte, så bliiiiir det jo så mye deiligere når han først er her, eller jeg der.. Forelskelsen varer lenger, og det er deilig å kjenne på at man faktisk savner den personen og at sengen er "tom" uten. Endret 22. januar 2009 av MonicaR
tinky_winky Skrevet 22. januar 2009 #19 Skrevet 22. januar 2009 Og en annen liten ting er jo også det at dersom det ikke er en DAGLIG ting å overnatte, så bliiiiir det jo så mye deiligere når han først er her, eller jeg der.. Forelskelsen varer lenger, og det er deilig å kjenne på at man faktisk savner den personen og at sengen er "tom" uten. helt enig! er av og til litt deilig å savne en person også, samtidig som du vet at du har en å dele sengen med om ikke så alt for lenge
Gjest missLady Skrevet 22. januar 2009 #20 Skrevet 22. januar 2009 Jeg har vært sammen med kjæresten min i ett og et halvt år snart, og vi sees kanskje tre-fire ganger i uka, og er sammen ett par ganger i uka. Vi har hatt litt problemer tidligere pga jeg følte vi så hverandre for sjelden, og da var vi enda sjeldnere sammen, men det er i allefall blitt bedre nå Enn du TS, hvor ofte er du sammen med kjæresten din? Vært sammen i 2 mnd, møtes så godt som hver dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå