Gjest Gjest_anne_* Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Emnetittelen beskriver vel det meste. Hvor lønner det seg å kjøpe linser på nett? Husker jeg brukte Lensway for noen år siden, men det har sikkert kommet flere på markedet siden da. Noen som har gode erfaringer? Rask leverering har mye å si..
Parfumfreek Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Shopping4net har kjempebra service og lynrask levering. Er også billigere enn Lensway, kjøper derfra til datteren min
Arkana Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 (endret) Shopping4net har kjempebra service og lynrask levering. Anbefaler denne jeg også. Endret 21. januar 2009 av Arkana
desert_rose Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 hørt om det sted hvor det var 1500.-kr for begge øyne for ett halvår, tror det var en salong/butikk. noen som vet hvor dette kan være?
Arkana Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 hørt om det sted hvor det var 1500.-kr for begge øyne for ett halvår, tror det var en salong/butikk. noen som vet hvor dette kan være? Ikke så godt å si. Det er mange optikere som tar såpass for linser. Før jeg begynte å bestille fra internett kostet 6 mnds bruk (begge øyne) av månedslinser 1200 kroner. Nå koster det meg under 400.
laperla Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 Ikke så godt å si. Det er mange optikere som tar såpass for linser. Før jeg begynte å bestille fra internett kostet 6 mnds bruk (begge øyne) av månedslinser 1200 kroner. Nå koster det meg under 400. Oj, det var ikke dårlig:)
desert_rose Skrevet 22. januar 2009 #7 Skrevet 22. januar 2009 (endret) Ikke så godt å si. Det er mange optikere som tar såpass for linser. Før jeg begynte å bestille fra internett kostet 6 mnds bruk (begge øyne) av månedslinser 1200 kroner. Nå koster det meg under 400. hvor er det du bestiller linsene dine? det var jo en god del billigere ja. var inne på shopping4net og så, der koster det 603,- kr for Focus Dailies linser til 90 dager for begge øyne, altså kun 3 mnd. synes det var i overlag dyrt. Endret 22. januar 2009 av desert_rose
laperla Skrevet 22. januar 2009 #8 Skrevet 22. januar 2009 hvor er det du bestiller linsene dine? det var jo en god del billigere ja. var inne på shopping4net og så, der koster det 603,- kr for Focus Dailies linser til 90 dager for begge øyne, altså kun 3 mnd. synes det var i overlag dyrt. Skulle akkurat til å si det noe i den duren jeg også. Bruker også dagslinser...
Arkana Skrevet 22. januar 2009 #9 Skrevet 22. januar 2009 hvor er det du bestiller linsene dine? det var jo en god del billigere ja. var inne på shopping4net og så, der koster det 603,- kr for Focus Dailies linser til 90 dager for begge øyne, altså kun 3 mnd. synes det var i overlag dyrt. Jeg bestiller fra shopping4net som anbefalt over her. Jeg bruker Presicion UV månedslinser, men hvilken pris som gjelder for deg er jo avhengig av hva slags type linser du bruker. Dagslinser er vanligvis dyrere enn linser som varer lengre, men til gjengjeld sparer du jo linsevæske.
desert_rose Skrevet 23. januar 2009 #11 Skrevet 23. januar 2009 Jeg bestiller fra shopping4net som anbefalt over her. Jeg bruker Presicion UV månedslinser, men hvilken pris som gjelder for deg er jo avhengig av hva slags type linser du bruker. Dagslinser er vanligvis dyrere enn linser som varer lengre, men til gjengjeld sparer du jo linsevæske. mange å velge mellom der ser jeg. prøvde du denne typen linser før du kjøpe de? vil gjerne prøve å begyne med mnd. linser (har en mor som har brukt dette i mange år og som det kan være griet å få litt veiledning fra, eg. håndhygene og rens er veldig viktig..) men er usikker når det gjelder variasjoner innen de ulike linsetypene. har uttenom nærsynheten et normalt syn (ikke sjev hornhinne eller lignende).
Arkana Skrevet 23. januar 2009 #12 Skrevet 23. januar 2009 mange å velge mellom der ser jeg. prøvde du denne typen linser før du kjøpe de? Ja, jeg fikk disse linsene fra optiker og har brukt dem i mange år så jeg har bare fortsatt å bestille de samme jeg har vært vant til.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 23. januar 2009 #13 Skrevet 23. januar 2009 Jeg er fornøyd med både Lenson og Shopping4net
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå