Nightingale Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Noen som kan komme med anbefalinger til brudesalong i Oslo? Var det lang ventetid for å få prøvetime?
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 agape har mye fint! det samme har brudekjolen! lurt å bestille timer, men var ikke lang ventetid nå hvertfall!
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Har vært innom de fleste store i Oslo og omegn. Hadde en ide om at jeg skulle styre unna Unik siden jeg hadde fått det for meg at kjolene deres var fryktelig dyre. Ved tilfeldigheter ramlet jeg og venninnen innom likevel, fikk time en snau uke senere. Jentene som jobber der er skreddere, og jeg fikk inntrykk av at de ikke selger uprøvde kjoler. De var veldig entusiastiske og hjelpsomme. Jeg endte opp med en kjole derfra, en helt annen enn den jeg hadde sett i hodet mitt. En kjole jeg aldri hadde turt og bestille uprøvd, men da jeg sto med den på ble det nesten en euforisk opplevelse. Vil nødig helle isvann i årene på de som har valgt å bestille uprøvd, men det det er med et visst behag jeg tenker på at kjolen er en drøm og det sitter som malt på!
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Jeg kjøpte min på Eden Brud på Grünerløkka. God service, hyggelig betjening, og ikke stapp fullt av mennesker som f.eks på Brudekjolen. Men man må bestille time på forhånd. Utvalget er ikke like gigantisk som på de svære butikkene, men de har veldig mye fint. Lyse, luftige lokaler.
Gjest LA Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 har vært å tittet en del i lillestrøm og på Brudekjolen i Oslo. Endte til slutt opp med kjole på Diin på Majorstua. Der hadde de veldig mange fine kjoler, og mange ulike merker! Flinke til å hjelpe til! Anbefales. Men bør bestille time. Når det gjelder ventetid på prøvetime er det vel bare å ta en telefon og ringe rundt å høre??
Sunny80 Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Jeg signerer innlegget over om Eden Brud. Der fikk jeg kjempegod service, og de var veldig dyktige. Diin på Majorstuen var også veldig flinke. På Agape så jeg ikke en eneste kjole jeg hadde lyst på... Men vi er jo alle forskjellige:) Det har ikke vært lang ventetid for prøvetime noen av stedene:)
Gjest Gjest_Leyla_* Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 Ja, har bestilt kjolen min selv på http://www.brudekjolen.no/ , som jeg skal bruke til brylllupet mitt om sommeren. Best å se utvalget i selve butikken. Jeg fant drømme kjolen min der... Der bør du absolutt prøve, det ligger på slottsgate på andre etasje, adressa står i hjemmesiden Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2009 #8 Skrevet 3. februar 2009 Kjøpte min hos Brudekjolen. Mange vakre kjoler.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #9 Skrevet 11. februar 2009 Jeg kjøpte også kjolen på Eden Brud, kjempegod service og mange fine kjoler. Jeg synes faktisk utvalget var ganske bra - kjolene henger bare veldig tett slik at det virker mindre. Agapa likte jeg ikke i det hele tatt, helt håpløs service, måtte be om å få hjelp til å snøre kjolen i prøverommet, og ingen kjoler jeg likte virkelig godt. Unik hadde veldig bra service og flere fine kjoler, men litt for dyre etter min smak. Jeg prøvde kjoler i januar/februar, det er bare å ringe på forhånd så får man time til prøving stort sett ganske kjapt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå