Gå til innhold

Brudekjole hele kvelden??

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

skal dere gå med brudekjolen hele kvelden eller skal dere kjøpe en skikkelig fin galla/festkjole dere bytter til senere på kvelden??

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet

Nei, skal jeg gifte meg så skal jeg gifte meg.....jeg skal ha kjolen på hele kvelden!! Masse penger koster den jo også, så da må jeg jo bruke den....12

Skrevet

Jeg skal gå i brudekjolen hele kvelden.

Når man betaler så pass mye for kjolen ser jeg ingen vits i å skifte...Brudekjolen er jo tross alt, etter min mening, vakrere enn noe annen kjole icon_smile.gif

Jeg skal bære kjolen hele kvelden og nyte det icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi giftet oss i bunad og vi skiftet til smoking og brudekjole etter middag. det var forid jeg ville ha en brudekjole, slapp liksom ikke tanken på det. Men det var rart å skifte i alle fall. For dagen går så fort, det skjer så plutselig... så behold brudekjolen din du... nyt den så lenge du kan!

Klem fra Siri icon_biggrin.gif

Skrevet

Jeg skal ha på brudekjolen hele kvelden. Sambo har liksom en drøm om å få bært meg over dørstokken med kjolen på når vi kommer til suiten.12

Skrevet

Jeg skal ha på meg kjolen hele kvelden, skal ikke ta den av meg før jeg skal vise frem brudeundertøyet icon_smile.gif

Syntes ikke jeg kan bytte til en annen kjole.

Men venninne og typen giftet seg borgelig og hun byttet senere på kvelden. Men hun hadde ikke på seg hvit brudekjole heller. Da syntes jeg det er greit...

Lykke til icon_smile.gif

Skrevet

Det blir forhåpentligvis den eneste gangen jeg skal bruke brudekjole og da skal jeg jammen ha den på hele kvelden icon_smile.gif

Gleder meg skikkelig til det jeg icon_smile.gif

Skrevet

Ja! Jeg skal også ha på kjolen min hele kvelden. Jeg regner med at det er den eneste gangen jeg får ha på meg en sååååå lekker kjole med slep icon_smile.gif Gleder meg!!12

Gjest Anonymous
Skrevet

Bare vent til du får på deg kjolen og er skikkelig pyntet med sminke og det hele...da tror jeg ikke du får mye lyst til å skifte. Jeg har aldri følt meg så vakker og prinsesseaktig i hele mitt liv som denne dagen, og kommer trolig aldri til å få samme følelse igjen heller, så for meg var det definitivt kjole hele kvelden!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kommer aldri i verden til å skifte til noe annet denne kvelden. Nei, vet du hva. Jeg betaler mye for å bli så fin denne dagen, og da skal jeg jammen meg nyte det hele dagen også! Gleder meg til å gå i kjolen hele dagen også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...