Gå til innhold

Cerazette

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har gått på ceazette nå i 1 år. I det siste har jeg fått mensen hver 3 mnd.. Nå fikk jeg mensen for tidlig (2 dager før tiden) og har hatt mensen i 12 dager! Er ganske lei!! Noen andre som har opplevd dette? Er det "normalt"?

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14 som har sett på denne posten og INGEN som har noe å si? Jeg VET det er mange som går på cerazette her... TITT TITT ;)

Skrevet

Sorry, jeg aner ikke. Går selv på Cerazette og venter på å få tilbake mensen etter fødsel. Vurderer å kutte ut, for jeg mistenker at pillene forsinker prosessen med å få syklusen tilbake. Stoler ikke helt på de pillene der ...

Skrevet

Gjør ikke de fleste ppiller det? Jeg har vanskelig for å se for meg bytte ppiller nå ass.. Har prøvd det meste av det som er av ppiller der ute, så bytte ppille merke er uaktuelt!!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg har gått på cerazette i snart et år. Synes blødningene (for det er jo ikke mensen i den forstand) kommer i hytt og pine, ikke noe system! En periode var jeg fæl til å glemme piller og da hadde jeg blødninger sammenhengende leeenge. Nå har jeg vært flink lenge, men glemte en pille i helgen, og dagen etter fikk jeg blødninger igjen. Noen har ikke blødninger i det hele tatt... Tror alt er vanlig med de pillene. Tok innvendig ultralyd for litt siden, og da kunne gyn se at eggstokkene gjorde seg klare til en eggløsning, da var jeg midt inne i glemme-pille-perioden min. Men samtidig var livmorslimhinnen så tynn at et befruktet egg mest sannsynlig ikke kunne festet seg. Synes det er ekkelt når man ikke vet når en blødning er forventet, for da kan man jo heller ikke vite at man ikke er gravid. Nå er det vel anbefalt med jevnlige grav.tester når man bruker cerazette da,men...

Skrevet

Jeg har aldri hatt syklusproblemer med andre typer piller, men så har jeg ikke født før heller, da, så det er ikek godt å vite hvorfor jeg ikke har fått tilbake mensen ennå. Men jeg har hørt at cerazette i noen tilfeller fjerner mensen fullstendig mens man går på dem, og det er jeg ikke interessert i. Derfor vurderer jeg andre alternativer.

Skrevet

Når du sier at livmorslimhinnen var så tynn at et befruktet egg mest sannsynlig ikke kunne festet seg. Vet du om livmorslimhinnen blir normal igjen etter man slutter på piller? man blir ikke steril av det eller noe?

Skrevet

Men til dere som har brukt cerazette ett år eller mer: Har dere mensen på ett fast tidspunkt, har dere mellomblødninge eller bare er mensen helt borte?? Virker som den enten forsvinner med en gang eller så blør man i hytt og pine med litt mellomrom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...