Bened Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Hei alle sammen, jeg skrev innlegg her for flere månder tilbake i tid, var så oppgitt for at jeg hadde sluttet med pillen men ikke blitt gravid.. Eller jeg fikk aldri mensen etter at jeg sluttet på pillen, så derfor var jeg så oppgitt. Nå nærmer det seg et år med nesten daglig sex og ikke noe baby, har heller ikke hatt mensen i denne perioden, men nå nettopp fikk jeg den! Dette må være første gang i historien jeg er så overlykkelig over å få noe så kjipt som mensen, også midt oppi prøving Men jeg tror jo at dette kan være et bra tegn! Stemmer det? Er det slik at kroppen min nå er ferdig med falsk mens slik som da jeg gikk på pillen, og at kroppen begynner å komme i gjengene igjen? At det er større sjangs for at jeg blir gravid nå? Så... hva nå? Hva skal jeg gjøre nå som mensen er her av naturlige grunner og ikke fordi jeg har sluttet på pillen og har falsk blødning? Bør jeg være obs på noe, er det noe jeg bør/må spise eller få i meg? Og jeg må bare spørre igjen - er det større sjangs for å bli gravid nå enn all denne tiden uten mens? Jeg har jo hørt at det går an å bli gravid uten mens også... Takker alle for svar
Bing Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Så kjekt at du har fått mensen Jeg har ikke så god greie på p-piller, har aldri brukt dem selv. Men ingen mens tyder jo på at det ikke har vært eggløsning hos deg, sikkert pga hormonforstyrrelser. Men nå har du nok hatt en EL for ca 14 dgr siden, så det er jo positivt !!!! Håper EL og mens stabiliserer seg, skulle tro det blir lettere å bli gravid da ja Lykke til !!
Jordbærjenta Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Nå er det nok bedre sjans for deg å bli gravid. Du bør begynne med å ta folat så fort som mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå