Elbereth Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 (endret) Tror Oscarutdelingen er like om hjørnet, men er det noen som vet når den blir å se på tv her? Edit: Skriveleif Endret 21. januar 2009 av Elbereth
Møffi Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Tror Oscarutdelingen er like om hjørnet, men er det noen som vet når den blir å se på tv her? Edit: Skriveleif Den er ikke før 22. februar... Mener du om noen av de norske kanalene sender den live? Er det vanlig da?
MissStiles Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Pleier ikke nrk 1 eller nrk2 å sende den på tv?
Gjest KateW Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Sjelden hele. Men noen av svenskene gjør, trur eg...
Gjest Elbereth i.i. Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Februar ja, da er det jo en stund til. Har aldri sett den live, men tror en av kanalene har sendt et sammendrag. Får sjekke tv-programmet etter 22. feb da
Gjest _Leela_ Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 (endret) Oscar sendes natt til mandag 23.februar (norsk tid). Av en eller annen idiotisk grunn sender som regel ikke de norske kanalene direkte, men sender altså heller en oppsummering et par dager senere. Etter min mening er det ikke det samme å se det i opptak. Men heldigvis finner man som regel en eller annen livestreaming på nett, har iallefall gjort det de to siste årene, årene før det har jeg klart å funnet en utenlandsk kanal. Og med hjelp av noen kabler så får man da sett det på tven. Ellers er Hugh Jackman vert i år, og imorgen så får vi vite hvem som er nominerte. Og ja, jeg gleder meg og jeg har allerede sørget for å få fri mandag den 23., er litt hekta på Oscar... Endret 22. januar 2009 av _Leela_
Møffi Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 Oscar sendes natt til mandag 23.januar, starter vel 03.00. Av en eller annen idiotisk grunn sender som regel ikke de norske kanalene direkte, men sender altså heller en oppsummering et par dager senere. Etter min mening er det ikke det samme å se det i opptak. Men heldigvis finner man som regel en eller annen livestreaming på nett, har iallefall gjort det de to siste årene, årene før det har jeg klart å funnet en utenlandsk kanal. Og med hjelp av noen kabler så får man da sett det på tven. Ellers er Hugh Jackman vert i år, og imorgen så får vi vite hvem som er nominerte. Og ja, jeg gleder meg og jeg har allerede sørget for å få fri mandag den 23., er litt hekta på Oscar... Januar? På oscar.com stod det at den deles ut torsdag 22. februar...
Gjest _Leela_ Skrevet 22. januar 2009 #8 Skrevet 22. januar 2009 Januar? På oscar.com stod det at den deles ut torsdag 22. februar... Jeg som skrev feil (har rettet opp det nå), selve utdelingen er søndag 22.februar (norsk tid så er det natt til mandag 23.februar). I dag, torsdag 22.januar så har de annonsert de nominerte i de ulike klassene.
MissStiles Skrevet 22. januar 2009 #9 Skrevet 22. januar 2009 Her er de nominerte: http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=540044
Kihn Skrevet 19. februar 2009 #10 Skrevet 19. februar 2009 Dytter denne; noen som vet om noen kanaler som sender den som det er mulig å få inn på digital grunnpakke eller annet? Eller om et sted den livestreames på nett?
Gjest _Leela_ Skrevet 19. februar 2009 #11 Skrevet 19. februar 2009 En av de få europeiske jeg har funnet som viser er Pro7, men de færreste har vel den kanalen. Et tips er å følge med på forumet til Empire (engelsk filmmagasin), der pleier det å dukke opp en del tips om hvor man kan se Oscar på nett. Evt så tror jeg man får inn ABC vha TVU player, men har ikke testet det ennå (har jo fremdeles tre dager igjen...)
Gjest Supreme Skrevet 19. februar 2009 #12 Skrevet 19. februar 2009 Kanalen Star! viser alltid oscar, Golden globe m.m. live. canal digital har den i allefall gjennom kabel, dersom man har dekoder.
Gjest LanaLane Skrevet 19. februar 2009 #13 Skrevet 19. februar 2009 VG sendte oscarnominasjonene live, kanskje de sender hele skiten dette året? Husker jeg faka syk da jeg gikk på vgs, slik at jeg kunne se Oscarutdelinga hele natta på svensk tv4...good times.
Gjest MissBella Skrevet 20. februar 2009 #14 Skrevet 20. februar 2009 Kanalen Star! viser alltid oscar, Golden globe m.m. live. canal digital har den i allefall gjennom kabel, dersom man har dekoder. Å, den kanalen har jeg. :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 #15 Skrevet 21. februar 2009 På www.justin.tv er det ofte livestreamer av sånne ting. Bare søk på Oscar når det sendes.
Scorpina Skrevet 21. februar 2009 #16 Skrevet 21. februar 2009 VG skal visst streame under Oscarutdelingen
Meaty Skrevet 22. februar 2009 #17 Skrevet 22. februar 2009 Jeg ser på Oscar på kanal 69415 (ABC) på TVU
Kihn Skrevet 23. februar 2009 #19 Skrevet 23. februar 2009 Jeg gjorde! Ble veldig overrasket over at Sean Penn vant, hadde trodd Mickey Rourke skulle få den i år.
Gjest LanaLane Skrevet 23. februar 2009 #20 Skrevet 23. februar 2009 Jeg så på til ca halv fem, men så var det nattinatt. Men glad for at Sean Penn vant, jeg elsker historien om Harvey Milk og anbefaler dokumentaren "the times of Harvey Milk" før dere ser filmen Og Kate Winslet selvfølgelig, min ultimate favoritt uansett hva det gjelder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå