Gå til innhold

2-3 dager i Toronto eler Buffalo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer muligens til å reise med buss fra Vancouver til North Carolina, og vurderer å "bryte av" reisen i enten Toronto eller Buffalo for å unngå å få en svært lang sammenhengende reise.

Noen som har vært i en eller begge og kan fortelle meg litt? Ting som: Enkel å finne frem i, forholdsvis rimelig, minst mulig "politistat" preg, vennlige folk, osv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ikke akkurat kalle meg en ekspert på Toronto, men har vært der før. Et-must er å dra til CN-Tower, et av de høyeste tårnene i verden. Fin utsikt over byen er det i hvert fall :) Jeg har reist mye i Canada og USA, og synes definitivt at Canada er hyggeligere og mer avslappet. Befolkningen er veldig vennlig. Anbefaler også å dra på en ishockeykamp i Toronto, billetter kan bestilles på nett: http://www.ticketmaster.ca/artist/806033?b...rontomapleleafs

Det er en utrolig opplevelse å se, bra stemning er det alltid!

Tror ikke det er så stor forskjell i priser da den kanadiske dollaren er sterkt knyttet til den amerikanske, og begge er storbyer med storbypriser.

Skal du på shopping er det største senteret Eaton Centre, i sentrum.

Lykke til på reisen :)

Skrevet

Jeg har høydeskrekk :sjenert:

Tviler litt på at hockykamp blir noe jeg går på. Er var for støy når jeg er sliten, og det virker ikke som en stille og fredelig sport :ler: Men takk for tipset, er absolutt noe jeg skal se på om returen også blir med buss (da har jeg kun hatt ca 1 døgn i buss, i stedet for i overkant av 3).

Heller mer og mer mot Toronto og å finne meg en seng og en dusj på et eller annet billig hostel. Sove kan jeg nok få gjordt på bussen, men dusje MÅ jeg.

Noen som har et ok hostel å anbefale i Toronto? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...