Montezuma Skrevet 21. januar 2009 #1 Del Skrevet 21. januar 2009 Mini har en ridejakke der glidelåsen har gått i stykker. Det er den lille plastbiten nederst på glidelåsen, den som man dytter nedi selve låsen, som har falt av. Går det an å erstatte den plastdingsen på et vis, eller må jeg bytte ut hele? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #2 Del Skrevet 21. januar 2009 Mini har en ridejakke der glidelåsen har gått i stykker. Det er den lille plastbiten nederst på glidelåsen, den som man dytter nedi selve låsen, som har falt av. Går det an å erstatte den plastdingsen på et vis, eller må jeg bytte ut hele? Hvis det bare er den plastbiten som er borte, så skal det vel være mulig å bytte den ut, eller feste den igjen. Det høres i alle fall mulig ut, så lenge taggene ellers er i orden. Snakk med en skomaker eller systue, de vet det nok. Men det koster vel ingen formue å skifte hele heller, selv om det kansakje er litt mer stress. Selv har jeg fått et annet glidelåsproblem på vinterjakka mi. Når jeg putter den dingsen (hva heter den egentlig, har den noe navn?) inn i de to bitene (det er sånn dobbel glidelås), så stopper den ikke, men går rett gjennom, slik at lukkingen blir helt skjev og glidelåsen sprekker. Så nå lurer jeg på om jeg må skifte hele... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå