Gjest bellamoora Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Mann som synger, den reklamen "seriefavorittene ser du på tv3" Hva heter den sangen? Den høres fin ut.... :D
Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Lurte jeg veldig på sjøl også! Det er; will young - grace
Gjest Gjest_berit_* Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Mann som synger, den reklamen "seriefavorittene ser du på tv3" Hva heter den sangen? Den høres fin ut.... :D Kanskje det er denne?? Jeg kontaktet tv3 for å finne en sang jeg lurte på. å den het: release me - agnes hvis det ikke er denne, lykke til på jakten :D
Gjest undre Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Jeg lurer veldig på en sang på tv3, og finner den ikke! Blir sprø! hehe:) Den er i paris hilton-bff. og har teksten; papa, papa wants me. eller noe. er en kvinnelig vokalist. Veldig fin sang. trenger hjelp, nåååå)
Gjest undre Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Jeg lurer veldig på en sang på tv3, og finner den ikke! Blir sprø! hehe:) Den er i paris hilton-bff. og har teksten; papa, papa wants me. eller noe. er en kvinnelig vokalist. Veldig fin sang. trenger hjelp, nåååå) Er forresten reklamen på tv3, så spilles ganske ofte for øyeblikket;)
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 29. juli 2009 #6 Skrevet 29. juli 2009 Er forresten reklamen på tv3, så spilles ganske ofte for øyeblikket;) Det er Lady Gaga - Paparazzi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå