Gå til innhold

Den seksuelle lavalder og ulovlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo ulovlig for en over 16 å ha sex med en under. Men vil det være lovlig om den som ligger under, ligger over? For da ligger jo ikke han med noen under, men med noen over.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er jo ulovlig for en over 16 å ha sex med en under. Men vil det være lovlig om den som ligger under, ligger over? For da ligger jo ikke han med noen under, men med noen over.

Skjønte ikke? Mente du da at den som ligger under den over, er over den som ligger under, som da er over den under?

Skrevet

Hvis en på 18 har sex med en på 15, så er det den på 18 som begår lovbrudd, ikke omvendt.

Skrevet
Hvis en på 18 har sex med en på 15, så er det den på 18 som begår lovbrudd, ikke omvendt.

Ja, det stemmer. Men hva om jeg (skal ikke gjøre det) ligger med 15 åring da, men lar hun ligge øverst. Da er det vel ikke ulovlig? For da har ikke jeg ligget med noen under, men med noen over.

Og det er jo å ligge med noen under hvis man selv er over 16 som er ulovlig.

Skrevet
Ja, det stemmer. Men hva om jeg (skal ikke gjøre det) ligger med 15 åring da, men lar hun ligge øverst. Da er det vel ikke ulovlig? For da har ikke jeg ligget med noen under, men med noen over.

Og det er jo å ligge med noen under hvis man selv er over 16 som er ulovlig.

Enten så er du lite opplyst, kjeder deg, eller er det forumtroll. :klaske:

Skrevet

Tror ikke jeg ville anbefalt å prøvd det i retten akkurat :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...