Gå til innhold

Naboen har hasjplanter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Naboen min dyrker marihuana hjemme hos seg selv. Jeg har aldri sett plantene, så vet ikke hvor mange han har e.l., men lukten er ugjenkjennelig og veldig sterk. Kjenner lukta helt ut i gangen og det plager meg.

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med situasjonen. Hva ville dere gjort?

Har tenkt litt på å ringe politiet, det er jo faktisk ulovlig det han driver med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde bett han om å gi meg minst 1kg måneden, hvis ikke hadde jeg anmeldt han.

Gjest Christabelle
Skrevet

Jeg ville definitivt ha ringt politiet.

Anonymt.

Skrevet

Jeg hadde heller ringt vennene mine

Nå blir det full fest, ja, høy også :bursdag:

Gjest avhoøds
Skrevet
Naboen min dyrker marihuana hjemme hos seg selv. Jeg har aldri sett plantene, så vet ikke hvor mange han har e.l., men lukten er ugjenkjennelig og veldig sterk. Kjenner lukta helt ut i gangen og det plager meg.

Har tenkt litt på å ringe politiet, det er jo faktisk ulovlig det han driver med.

HERREGUD!!!!!!!!!!!!!!!!

Tror du burde slappe av litt og ikke bry deg om hva andre gjør...Sålenge han ikke gjør deg noe galt.. for din egen del så er det ikke noe særlig å bli kalt tyster resten av livet.... Men hvis du bor rett over gangen, så er det vel ikke akkurat den mest ideelle plassen å dyrke på vel? gi han heller en mulighet for å kvitte seg med det..... så slipper du pes for å ha tystet

Skrevet
HERREGUD!!!!!!!!!!!!!!!!

Tror du burde slappe av litt og ikke bry deg om hva andre gjør...Sålenge han ikke gjør deg noe galt.. for din egen del så er det ikke noe særlig å bli kalt tyster resten av livet.... Men hvis du bor rett over gangen, så er det vel ikke akkurat den mest ideelle plassen å dyrke på vel? gi han heller en mulighet for å kvitte seg med det..... så slipper du pes for å ha tystet

eller dra på besøk, og kvitt dere med planten sammen... he he--

Skrevet
HERREGUD!!!!!!!!!!!!!!!!

Men å drive med hasj er jo galt.

Men er ikke så galt å være tyster. Har sett det på film og de er ofte på politiets side, vel de blir jo lutt mobbet av "the cops" da, men de kommer jo unna fengsel. Noen ganger så er de med heltene også. Blur jo litt action da i livet.

Skrevet
Naboen min dyrker marihuana hjemme hos seg selv. Jeg har aldri sett plantene, så vet ikke hvor mange han har e.l., men lukten er ugjenkjennelig og veldig sterk.

Umiskjennelig mener du vel?

Skrevet (endret)

Ring politiet hvis det plager deg veldig.

Bank på og informer ham om at lukta irriterer deg hvis det ikke plager deg veldig, men litt.

Lukter plantene også? Jeg trodde det var først når man røyket det at det luktet noe. Men jeg har virkelig ikke peil på dette heller. Kameraten til kjæresten min da jeg var 15 hadde 2 hasjplanter i vinduet sitt som moren hans stadig vekk vannet fordi han glemte det selv (hun visste ikke hva de var nei), og der slutter min kjennskap til planten i planteform. :ler:

edit: skriveleif

Endret av Phaedra
Skrevet

Ikke vær en tyster i hvert fall.

Hvis det plager deg veldig kan du si til ham at han må oppbevare plantene sine et annet sted.

Skrevet
HERREGUD!!!!!!!!!!!!!!!!

Herregud!!1one

Jeg tror de fleste voksne personer gir blanke om de blir ansett som tystere når de melder noen for noe ulovlig i blokka de bor i.

Og nei, det er nok ikke den mest ideelle plassen å dyrke på. Må være grenser for hvor potte tette folk skal ha lov til å være også ;)

Skrevet

Jeg trodde heller ikke at plantene i seg selv luktet så mye...

Skrevet

Ville gjort? Ingenting.

Eventuelt snakket med naboen hvis det var SÅ plagsomt.

Skrevet

Det er da ikke din sak om h*n dyrker?

Plager det deg, ta det opp med h*n før du ringer politiet hvertfall.

Så lenge du ikke har sett plantene, kan du da umulig vite at han faktisk har planter der inne :)

Skrevet

Ring politiet med et anonymt tips.

Det er bare drittunger eller hasjrøykere som kaller det tysting, ikke noe å bry seg om.

Skrevet

Prøv utpressing, funker ikke det ring politiet :)

(Jeg hadde nok ringt politiet selv)

Skrevet

Be ham spraye litt sitronduft.

Skrevet (endret)

Jeg hadde ikke gjort noe. Jeg synes ikke det er så ille med bare marihuanaplanter. Angående lukten, er det selve lukten som plager deg, eller det faktum at det er "en ulovlig lukt"?

Endret av Harlekin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...