-stina Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Min kjæreste gjennom 4 år gikk fra meg for noen måneder siden. Vi hadde vært en samboere i 2 år. En av de viktigste grunnene til at han ikke ville mer, var at han følte at han ikke fikk god nok kontakt med min familie. Han og familien min er riktignok ganske forskjellige og hadde kanskje ikke den helt store "kjemien", men heller ingen spesielle konflikter seg imellom. Er dette virkelig god nok grunn til å forlate noen? Ellers hadde vi det stort sett bra, selvfølgelig noen ulikheter og små uoverenstemmelser, men ikke mer enn normalt.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Hvis han er ærlig om grunnen, så er det tydeligvis en god nok grunn for han.
Jade Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Høres ut som en dårlig unnskyldning. Man går ikke fra noen som man elsker, bare fordi man ikke liker familien hennes.
Gjest Kråkaa Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Tror det skal ganske mye til før dette er den eneste grunnen for min del iallefall..
Shaz Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Jeg vil tro det fantes andre årsaker i tillegg.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Min kjæreste gjennom 4 år gikk fra meg for noen måneder siden. Vi hadde vært en samboere i 2 år. En av de viktigste grunnene til at han ikke ville mer, var at han følte at han ikke fikk god nok kontakt med min familie. Han og familien min er riktignok ganske forskjellige og hadde kanskje ikke den helt store "kjemien", men heller ingen spesielle konflikter seg imellom. Er dette virkelig god nok grunn til å forlate noen? Ellers hadde vi det stort sett bra, selvfølgelig noen ulikheter og små uoverenstemmelser, men ikke mer enn normalt. Dette høres usannsynlig ut som eneste grunn ja. Sannsynligvis var det mange grunner, og dette var en av dem, og da den enkleste å bruke som unnskyldning.
Phaedra Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 Det er ikke noe noen fra din familie kan ha sagt til ham? Jeg synes det høres rart ut som eneste grunn, og vil tro at det ligger noe mer bak dette som du bare ikke har fått vite om. Evntl. at det var en grei unnskyldning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå