Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjæreste gjennom 4 år gikk fra meg for noen måneder siden. Vi hadde vært en samboere i 2 år. En av de viktigste grunnene til at han ikke ville mer, var at han følte at han ikke fikk god nok kontakt med min familie. Han og familien min er riktignok ganske forskjellige og hadde kanskje ikke den helt store "kjemien", men heller ingen spesielle konflikter seg imellom. Er dette virkelig god nok grunn til å forlate noen? Ellers hadde vi det stort sett bra, selvfølgelig noen ulikheter og små uoverenstemmelser, men ikke mer enn normalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han er ærlig om grunnen, så er det tydeligvis en god nok grunn for han.

Skrevet

Høres ut som en dårlig unnskyldning. Man går ikke fra noen som man elsker, bare fordi man ikke liker familien hennes.

Gjest Kråkaa
Skrevet

Tror det skal ganske mye til før dette er den eneste grunnen for min del iallefall..

Skrevet

Jeg vil tro det fantes andre årsaker i tillegg.

Skrevet
Min kjæreste gjennom 4 år gikk fra meg for noen måneder siden. Vi hadde vært en samboere i 2 år. En av de viktigste grunnene til at han ikke ville mer, var at han følte at han ikke fikk god nok kontakt med min familie. Han og familien min er riktignok ganske forskjellige og hadde kanskje ikke den helt store "kjemien", men heller ingen spesielle konflikter seg imellom. Er dette virkelig god nok grunn til å forlate noen? Ellers hadde vi det stort sett bra, selvfølgelig noen ulikheter og små uoverenstemmelser, men ikke mer enn normalt.

Dette høres usannsynlig ut som eneste grunn ja. Sannsynligvis var det mange grunner, og dette var en av dem, og da den enkleste å bruke som unnskyldning.

Skrevet

Det er ikke noe noen fra din familie kan ha sagt til ham?

Jeg synes det høres rart ut som eneste grunn, og vil tro at det ligger noe mer bak dette som du bare ikke har fått vite om. Evntl. at det var en grei unnskyldning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...