Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke av de vanlige shampoene som selges f.eks i matbutikker,h&m etc, vil dere anbefale?

Finnes det noen som er både billige og bra?

Budsjett...:/

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heller ikke råd til dyre shampo'er og sånt, og har vel prøvd det meste av det som selges i dagligvarebutikker ;)

De shampo'ene jeg liker best er Gliss Total Repair og den gule Gliss shampoen som heter noe med Oil. Lukter godt gjør de også :)

Skrevet

Handler heller på iherb, eller ebay. Får sjampoer til omtrent samme prisen som "god" billigsjampo, men den er GOD, og ikke full i kjemikalier.

Skrevet

Jeg kan ikke fordra Gliss, får totalt livløst og fett hår av den. Sunsilk derimot er min soleklare favoritt.

Gjest Raptuza
Skrevet

Den einaste shampoen eg velgjer om eg må ty til butikkvariantane er ElVital 2i 1. Altså shampo og balsam i ett. Den gir fin glans i håret og er lett og rask å bruka.

Skrevet

liker Fruktis,.. er det det den heter? den grønne?

Skrevet
liker Fruktis,.. er det det den heter? den grønne?

:jepp:

Enig i at den er god:) Ellers har jeg vært fornøyd med L´Oreal Elvital Nutri Gloss, Herbal Essences og den hvite/rosa serien til Gliss. Fikk anbefalt en Kerastase-sjampo (hvis flaske) og kjøpte den sist jeg var hos frisør, men den gjør at jeg klør noe veldig i hodebunnen... :sukk: Har hørt mye bra om frisørsjampo, men det er ikke alltid de er så bra. Mulig jeg har feilt type sjampo, da, men hun anbefalte den på det varmeste :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...