Gå til innhold

Kan hun gi meg juling tro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjekk de puppa da, også den rumpa.

WOW

Skrevet
Hva tror du? :fnise:

http://www.statuetoys.com/red-sonja-35th-a...e-ap-mp-ed.html

Men en dame som klarer å drepe ei krokodille med bare et sverd hadde nok gitt meg juling lett.

Tror jeg må prøve å finne henne.

Lykke til med å finne henne... Siden hun er en TEGNESERIEFIGUR, men for all del...

Og å drepe krokodiller med sverd er jo ingen ting, med bare hendene der i mot! DA hadde jeg blitt imponert ;) Eller enda bedre, men beina!!

Skrevet

Vet du hva? Jeg er flink til å tegne. Så jeg tegner henne naken og onanerer.

Kanskje jeg tegner henne naken som gir meg juling.

Får bare finne frem tegnebrettet til pc'en først.

Skrevet
:hakeslepp:

Ja jeg vet, kjempe sexy. Haka mi, den datt nesten av da jeg så henne.

Skrevet

Jeg tror denne lille rakkeren hadde klart å jule dere alle opp.

( :wink: )

Gjest Fugl Fønix
Skrevet
Men en dame som klarer å drepe ei krokodille med bare et sverd hadde nok gitt meg juling lett.

Tror jeg må prøve å finne henne.

Tror egentlig ikke at det er så himla vanskelig å drepe en krokodille med ett sverd.. Kan drepe mange på Akvariet. De bare ligger der.

Skrevet
Tror egentlig ikke at det er så himla vanskelig å drepe en krokodille med ett sverd.. Kan drepe mange på Akvariet. De bare ligger der.

Har du prøvd?

Skrevet

Jeg tror denne lille rakkeren hadde klart å jule dere alle opp.

( :wink: )

Er du rar? Han hadde sikkert klart å jule opp de fleste på sin egen alder, og kanskje 2-3 år eldre (og kanskje litt eldre enn det også), men å påstå at han hadde banket noen eldre det, for å ikke snakke om voksene, come on. Gutten har litt muskler, og en six pack, og merk at han er verdens sterkeste "GUTT", ikke mann, og mot meg ville han ikke hatt en sjanse.

Gjest annen gjest
Skrevet
Er du rar? Han hadde sikkert klart å jule opp de fleste på sin egen alder, og kanskje 2-3 år eldre (og kanskje litt eldre enn det også), men å påstå at han hadde banket noen eldre det, for å ikke snakke om voksene, come on. Gutten har litt muskler, og en six pack, og merk at han er verdens sterkeste "GUTT", ikke mann, og mot meg ville han ikke hatt en sjanse.

Litt muskler? Han er muskler, er vel mer riktig å si.

Men han er mann nå, eller snart da. Bli 17 i april så er ikke lenge til han er voksen. Så nå tar han deg nok lett :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...