Gå til innhold

Hvor kjøper du kontaktlinser?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilken nettbutikk som er billigst er avhengig av hvilken type linser du bruker. For meg er lenses4net.com billigst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vi bruker sånne månedslinser, night and day. Lurer også på hvor de er billigst, betaler ca 7000 for tre mnd hos Specsavers..

Når det står at det er 6 i en pakke, da betyr det at det er for tre mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken nettbutikk som er billigst er avhengig av hvilken type linser du bruker. For meg er lenses4net.com billigst.

For meg også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

For meg som brukar dagslinser er det ubetydelig forskjell på pris på Specsavers og Shopping4net. Einast er at Specsavers må bestilla frå England og sist tok det mange veker. Så etter det bestiller eg på Shopping4net, i protest!! :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vi bruker sånne månedslinser, night and day. Lurer også på hvor de er billigst, betaler ca 7000 for tre mnd hos Specsavers..

Når det står at det er 6 i en pakke, da betyr det at det er for tre mnd?

Du kan da umulig betale 7000,- for 3 måneder på Specsavers....da har du blitt lurt!!

Jeg jobber i en Specsavers butikk, og hvis det er easyvision night and day du bruker, så koster de ca 750,- for 3 måneder.

Hvis du har 6 stykker i samme styrke (samme styrke på begge øynene) har du de i 3 måneder ja... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg som brukar dagslinser er det ubetydelig forskjell på pris på Specsavers og Shopping4net. Einast er at Specsavers må bestilla frå England og sist tok det mange veker. Så etter det bestiller eg på Shopping4net, i protest!! :pisk:

Hvilken dagslinse bruker du da??

De fleste specsavers dagslinsene kommer fra norge, så kan ikke skjønne at de skal ta så lang tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Lenseway, og har egentlig ikke tenkt på at det finnes andre å bestille fra. Men finnes der andre, og billigere, så hiver jeg mer på her for å finne det ut!

Nå gikk jeg inn på Specsavers sin side, men det så ikke ut til at det var en internettbutikk. Noe jeg ikke har skjønt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Lenseway, og har egentlig ikke tenkt på at det finnes andre å bestille fra. Men finnes der andre, og billigere, så hiver jeg mer på her for å finne det ut!

Nå gikk jeg inn på Specsavers sin side, men det så ikke ut til at det var en internettbutikk. Noe jeg ikke har skjønt?

Specsavers har ikke nettbutikk, det er en optikkerkjede som finnes på ganske mange steder i landet :)

Vet ikke med dere som kjøper linser på nett, men det bra med å ha en fast optiker, er jo at man kan ta regelmessige kontroller for å opprettholde øyehelsen.

På Specsavers bla må man ha linsekontrolle en gang i året for å kjøpe linser, da ser man om linsen man bruker er den beste for ditt øye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke med dere som kjøper linser på nett, men det bra med å ha en fast optiker, er jo at man kan ta regelmessige kontroller for å opprettholde øyehelsen.

Jeg har en fast optiker jeg går til for linsekontroller, men jeg ser ingen grunn til å kjøpe linsene mine derfra også når prisforskjellen er såpass stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine linser kjøper jeg fra lenses4net.no/shopping4net.no, har ikke funnet de billigere andre steder ennå, og de er veldig raske med levering, og flott kundeservice...:)

Og det er da en selvfølge at jeg går til optiker årlig og får sjekket øynene, selv om jeg bestiller via nett. I fjor prøve optikeren min å overbevise meg om at det ville bli billigere for meg å bestille linser via dem, siden kontrollen da ville være gratis, men vi regnet på det sammen, og han måtte innrømme at det ville være billigst for meg å bestille via nettet.

Fatter ikke at de gidder å late som om de er billigere enn nettet en gang, det blir bare å leke dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan da umulig betale 7000,- for 3 måneder på Specsavers....da har du blitt lurt!!

Jeg jobber i en Specsavers butikk, og hvis det er easyvision night and day du bruker, så koster de ca 750,- for 3 måneder.

Hvis du har 6 stykker i samme styrke (samme styrke på begge øynene) har du de i 3 måneder ja... :)

Hehe, kom med en 0 for mye, mente selvfølgelig 700:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kom med en 0 for mye, mente selvfølgelig 700:)

:) Det var bra, ble nesten litt "redd" på dine vegne nå!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper på lensway eller nordiclenses. Varierer fra gang til gang, noen ganger kommer de med gode tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...