Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Hei. Jeg liker å plassere dusjhodet mellom bena. Deilig og effektiv orgasme! MEN, er det egentlig skadelig (eller kall det ødeleggede)? Som i at vann kommer inn i musa, det er vel ikke så bra? Og ikke minst: strålen er veldig hard. Kan det føre til at klitoris blir mindre følsom? Har vanskelig for å få orgasme ellers. Vil ikke forverre det!
Gjest Sandbekken Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 (endret) Det med orgasmene merker jeg også.. Det har noe med at du vender klitten til veldig har stimuli.. Men du kan jo altids vende den av med det også, bare til å onanere vanlig det Om det er skadelig å bruke dusjen vet jeg ikke, men tror da neppe det er heldig å sprute inn i kjeden! selv gjør jeg ikke det.. tenker meg at det kan utvikle seg sopp da.. Endret 20. januar 2009 av Sandbekken
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Det med orgasmene merker jeg også.. Det har noe med at du vender klitten til veldig har stimuli.. Men du kan jo altids vende den av med det også, bare til å onanere vanlig det Om det er skadelig å bruke dusjen vet jeg ikke, men tror da neppe det er heldig å sprute inn i kjeden! selv gjør jeg ikke det.. tenker meg at det kan utvikle seg sopp da.. Jeg har ei venninne so mista følsomheten i klitoris etter å ha brukt dusjstrålen, var veldig hard stråle. Hu får ikke orgasme lenger når hu stimulerer klitten sin.
Mamma1 Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Nei, å sprute inn i kjeden er nok særs uheldig. Da må man i tilfelle smøre med olje etterpå. Evt B52.
Ethereal Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Det sies jo alltid at man ikke skal vaske oppi skjeden osv, men med mindre du faktisk konsekvent spyler opp der når du bruker dusjhodet, så tror jeg ikke dette er noe problem. Det kommer jo ikke så mye, og det kommer neppe veldig langt opp Jeg tror ikke man kan miste følsenheten heller, med mindre kan faktisk ødelegger klitten...
Lissi Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Det med orgasmene merker jeg også.. Det har noe med at du vender klitten til veldig har stimuli.. Men du kan jo altids vende den av med det også, bare til å onanere vanlig det Om det er skadelig å bruke dusjen vet jeg ikke, men tror da neppe det er heldig å sprute inn i kjeden! selv gjør jeg ikke det.. tenker meg at det kan utvikle seg sopp da.. Nei, å sprute inn i kjeden er nok særs uheldig. Da må man i tilfelle smøre med olje etterpå. Evt B52. Sykkel-kjede??? Eller SKJEDEN?
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 Tror ikke det er skadelig, men jeg bruker ikke noe hard stråle heller.
Gjest dalieo Skrevet 21. januar 2009 #8 Skrevet 21. januar 2009 Jeg tror ikke man kan miste følsenheten heller, med mindre kan faktisk ødelegger klitten... Kan man ødelegge den?? :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå