Gå til innhold

knulle dusjhodet

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei.

Jeg liker å plassere dusjhodet mellom bena. Deilig og effektiv orgasme! MEN, er det egentlig skadelig (eller kall det ødeleggede)? Som i at vann kommer inn i musa, det er vel ikke så bra? Og ikke minst: strålen er veldig hard. Kan det føre til at klitoris blir mindre følsom? Har vanskelig for å få orgasme ellers. Vil ikke forverre det!

Videoannonse
Annonse
Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

Det med orgasmene merker jeg også.. Det har noe med at du vender klitten til veldig har stimuli.. Men du kan jo altids vende den av med det også, bare til å onanere vanlig det :)

Om det er skadelig å bruke dusjen vet jeg ikke, men tror da neppe det er heldig å sprute inn i kjeden! selv gjør jeg ikke det.. tenker meg at det kan utvikle seg sopp da..

Endret av Sandbekken
Skrevet
Det med orgasmene merker jeg også.. Det har noe med at du vender klitten til veldig har stimuli.. Men du kan jo altids vende den av med det også, bare til å onanere vanlig det :)

Om det er skadelig å bruke dusjen vet jeg ikke, men tror da neppe det er heldig å sprute inn i kjeden! selv gjør jeg ikke det.. tenker meg at det kan utvikle seg sopp da..

Jeg har ei venninne so mista følsomheten i klitoris etter å ha brukt dusjstrålen, var veldig hard stråle. Hu får ikke orgasme lenger når hu stimulerer klitten sin.

Skrevet

Nei, å sprute inn i kjeden er nok særs uheldig. Da må man i tilfelle smøre med olje etterpå. Evt B52.

Skrevet

Det sies jo alltid at man ikke skal vaske oppi skjeden osv, men med mindre du faktisk konsekvent spyler opp der når du bruker dusjhodet, så tror jeg ikke dette er noe problem. Det kommer jo ikke så mye, og det kommer neppe veldig langt opp :)

Jeg tror ikke man kan miste følsenheten heller, med mindre kan faktisk ødelegger klitten...

Skrevet

Nei, å sprute inn i kjeden er nok særs uheldig. Da må man i tilfelle smøre med olje etterpå. Evt B52.

Sykkel-kjede??? Eller SKJEDEN? :lur:

Skrevet

Tror ikke det er skadelig, men jeg bruker ikke noe hard stråle heller.

Skrevet
Jeg tror ikke man kan miste følsenheten heller, med mindre kan faktisk ødelegger klitten...

Kan man ødelegge den?? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...