Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å slå til på et "LOT SALE" på eBay, og lurer derfor på hvor lurt dette er med tanke på holdbarheten når de ikke er åpna?

Selvfølgelig vanskelig å finne ut hvor lenge selgeren har hatt det på lager, men likavel. Sånn ca? Noen som veit?

Det er snakk om en anti-frizz, kremaktig ting :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

j eg vil tro den holder seg flere år.

Inorge er man pålagt å merke slike varer med en liten "krukkebetegnelse" m åpent lokk over hvor lenge den kan være holdbar NÅR den er åpnet,de fleste av mine produkter holder seg i ca 1år ÅPNET,så tipper noen år om de er uåpnet:)

Skrevet

Jeg har et par tuber med kremaktig hårprodukter (bl.a. Bed Head After Party). Disse har jeg hatt i litt over to år og de begynner å lukte harskt! Jeg må kaste de da den gode lukten er borte og konsistensen føles tykkere/fetere enn den var tidligere.

Tror ikke det har noe å si at de er brukt heller for det var ingen forsegling på tubene (bortsett fra plast rundt lokket). :forvirret:

Skrevet

Hmm. Oki.

Det er nesten like billig å kjøpe tre som å kjøpe én, men det er jo litt kjedelig hvis jeg ikke får brukt mer enn en likevel :sukk:

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

så lenge de ikke er åpnet og du setter de på et kjølig og mørkt sted holder de seg lenge,flere år. Jobber selv i butikk og har hvertfall aldri hatt no problem med det. Men om produktene allerede har stått et halvtår i en butikk i sterkt sollys og varme midt på sommern,er nok d halvert kraftig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...