Gjest TS Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Lurer på hvor lang tid det tar før deres kjæreste kommer når dere har sex? Selv kommer min kjæreste ganske sent. Jeg kommer etter 3-4min mens han tar opptil 30 min. Han sier etterpå følgende grunner etterpå: -Jeg er redd nokon hører utforbi -Når du ligger å fingrer forran meg, virker det som du faker. -Jeg er trøtt Men det er alltid han som tar intiavtiv til sex nesten. Så hva tror dere grunnen er? Har han sluttet å tenne på meg? Han kom alltid fort før. Har vært i lag i 4,5 år og planleggar å gifte oss. Jeg er 24 år, han er 25år. Vil helst ikke høre kommentarer hvor heldig jeg er!
Gjest Gjest_Mimi_* Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Lurer på hvor lang tid det tar før deres kjæreste kommer når dere har sex? Selv kommer min kjæreste ganske sent. Jeg kommer etter 3-4min mens han tar opptil 30 min. Han sier etterpå følgende grunner etterpå: -Jeg er redd nokon hører utforbi -Når du ligger å fingrer forran meg, virker det som du faker. -Jeg er trøtt Men det er alltid han som tar intiavtiv til sex nesten. Så hva tror dere grunnen er? Har han sluttet å tenne på meg? Han kom alltid fort før. Har vært i lag i 4,5 år og planleggar å gifte oss. Jeg er 24 år, han er 25år. Vil helst ikke høre kommentarer hvor heldig jeg er! Helldig fordi?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå