Gjest Gjest_senja_* Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Vi skal gifte oss om en måned, og har så vidt pratet litt med presten om vielsen. Det blir et bittelite bryllup, iom at det blir bare oss to og vitner. Vi synes jo det blir vel svulstig å spille salmer, når vi er bare et par-tre stk som kan synge dem. Derfor lurer jeg på om vi kan ordne dette selv? Mannen min er profesjonell gitarist, og jeg synger vel egentlig helt greit. Kan vi synge/spille selv for å få litt musikk i vielsen uten å blande inn orgel og hele pakka, eller blir dette for dumt?
Gjest Pysepus Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Så lenge dere synger salmer så går vel det helt fint?
Gjest Gjest_senja_* Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Men er det noen som vet om det MÅ være salmer, eller kan det være noe annet? Vi tenkte "Den finest e veit" og en eller annen gospel-sang. Det er det som passer best med hva vi gjør best.
smilefiskeb Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Eg trur ikkje det MÅ vere salmar, men presten må godkjenne alt av innslag og songar i vielsen, så det kjem vel kanskje an på presten? Eg ville ringt å hørt for å vere sikker
Gjest Gjest_senja_* Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Mhm, må nok ta en telefon til ham og sjekke. Synes bare det blir urteit å dra i gang orgel og full salmegreie med en tom kirke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå