Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #21 Skrevet 24. januar 2009 Meg igjen... Hvor bor du da? Er det mange fotografer i området?
Gjest Lilleulv Skrevet 26. januar 2009 #22 Skrevet 26. januar 2009 (endret) Til deg over; fotograferingen skal skje i Nannestad. Jeg står nå mellom Tærud Kr 10000 for fotografering, album m plass til opp til 40 bilder og takkekort. Jonassen Kr 10300 for fotografering, album m/20 bilder + 50 takkekort og Tonje Kr 10600 for fotografering, album og takkekort. Samme pris alle steder mao. Jeg synes alle 3 fotografene virker veldig flinke jeg. Nå blir det dyrere enn jeg hadde håpet uansett, men vi har bestemt oss for at vi må såpass opp i pris. Helst ville jeg hatt en cd med bilder som jeg kan bruke selv, men... Da min mann har utrolig lite meninger om dette, og jeg er litt usikker så spør jeg dere om råd; hvilken fotograf synes dere jeg skal velge? Eneste som ellers er verdt å nevne er at Jonassen ikke har mulighet til å være på plass før 15.45. (vielsen starter 14.30, og vi har opprinnelig tenkt at middagen skal starte 1700. Men dette er ikke helt fastsatt enda). Hva synes dere? Endret 26. januar 2009 av Lupi
Jade Skrevet 26. januar 2009 #23 Skrevet 26. januar 2009 Synes alle virket flinke. Jonassen synes jeg virket flinkest. Men alle tre var uansett et stort hopp fra den forrige du valgte. Sett deg ned og tenk igjennom hvilke forstørrelser du ønsker. Antall, størrelse, vanlig, lerret, innrammet, osv. Og legg det inn i regnestykket ditt. Vanlig forstørrelse i glatt fotopapir er gjerne lettest å scanne inn hvis du skal eh... øh... legge de ut på facebook eller lignende.
Gjest Lilleulv Skrevet 26. januar 2009 #24 Skrevet 26. januar 2009 Jeg synes kanskje det er unødvendig med album? Det er jo så dyrt!! Så kanskje heller kjøpe løse bilder, og kjøpe et billig album et annet sted og ordne selv. Synes forresten det var dyrt å bestille løse bilder også. 120 kr/stk hos Tonje...
pinkybride Skrevet 26. januar 2009 #25 Skrevet 26. januar 2009 www.christianhassum.com ikke så dyr og du får bilder på CD
Jade Skrevet 26. januar 2009 #26 Skrevet 26. januar 2009 www.christianhassum.com ikke så dyr og du får bilder på CD De bildene var kjempeflotte!!
Gjest Lupi Skrevet 27. januar 2009 #27 Skrevet 27. januar 2009 Nå har jeg bestemt meg. Det ble Klavestad!! Ingen av de 3 det sto mellom
Bertelura Skrevet 27. januar 2009 #28 Skrevet 27. januar 2009 Vi har booket fotograf som tar til sammen ca 7000 for selve bryllupsfotograferingen, under vielse, visningstime, en time i forkant pluss at alle bildene blir lagt på nett(egen side) og på cd. disse bildene er dog ubrukelige til annet en å se på skjerm. Et album med 16 bilder er inkludert i prisen. så da blir det 1080 for takkekort og ca 1300 for en forstørrelse der vi kjøper rammen selv. Er fornøyd med dette, da det er den fotografen som er kjent for å være best her i området. fotograf andvord
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå