Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Máire
Skrevet

Dagens spørsmål :

Hvilken leverandør får dere ADSL fra ?

Kan dere anbefale en "god" leverandør ?

Vi er litt i beita nå og har en liten disputt med NextGenTel, så vi ser oss litt rundt og undersøker om det er flere alternativer.

Vi bor ikke i Oslo, så det er vel ikke så mye å velge imellom i utkantstrøkene kanskje ?

Hyggelig om noen hjelper oss.

God sommer og tusen takk for hjelpen!

M.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bredbånd fra nextgentel og er veldig fornøyd. Synd de bare har begrenset leveringsmuligheter. Vet de leverer litt utenfor oslo, men aner ikke hvor

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har Bluecom og bor langt fra Oslo. Synes det fungerer greit og er ikke alt for dyrt...

Skrevet

Vi har ADSL fra Nextgentel. Skal gå over til fiberoptisk fra Lyse når bindingstida til NGT er over. Ikke så mye dyrere pr mnd.

Forøvrig fornøyd med NGT.

Blir litt venting på nettet utansett om man har ADSL eller ikke...

Skrevet

jeg vil heller anbefalle å bruke kabel via kabel tv. Mer for pengene. Vi har avidi

Skrevet

Jeg har Telenor... :roll:

Greit nok, men jeg synes det er litt dyrt...

Men har ikke så mange å velge mellom her, da...

Skrevet

Vi har ADSL fra tele2 og det fungerer veldig fint...vi har heller ingen nedlastningsgrense som gjør at du må betale mer dersom du går over denne (Jeg vet Telenor har dette og det er tullete)

Vi har fast pris uten forbehold...enkelt og greit....

Skrevet

Vi har akkurat fått bredbånd, og landet på Next Gen Tel! Virker veldig, veldig bra! Alle m' peiling' som vi har rådført oss m, anbefalte dem.

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Tele2 her, siden NextGenTel ikke kunne levere hos oss før etter sommeren. Og det er kanskje like greit, har ingen problemer, kundeservice er bedre enn hos NGT og prisen er helt kurrant.

Hold deg LANGT unna Telenor.

Skrevet

Vi har NextGenTel og er veldig fornøyd med det.

Skrevet

Vi har BlueCom og er svært fornøyd med det.

Grunnen til at vi valgte de, var rett og slett anbefaling fra en venn av oss som er "IT-sjef" i et landsdekkende firma, og de bruker blueCom.

Han har selvfølgelig BlueCom hjemme også.

Pris kr. 389,- pr mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...